וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה: "ניימאר שלח לי הודעה בקיץ ושאל 'מתי אתה מגיע?'"

הכוכב הצעיר של פ.ס.ז' סיפר על חלקו של הברזילאי בהחלטה להצטרף למועדון מעיר האורות. על ההצלחה בגיל צעיר אמר אמבפה: "איבדתי את החיים כנער". וגם: פ.ס.ז' נגד נשיא ריאל מדריד

one

קיליאן אמבפה סיפר היום (שלישי) בראיון ל"פראנס פוטבול" כי לניימאר היה חלק בהחלטה שלו להצטרף לפ.ס.ז'. לדברי אמבפה: "לפני שהגעתי, בסוף חלון ההעברות של הקיץ, הוא שלח לי הודעה בה כתב 'מתי אתה מגיע?'. עניתי לו שעוד מעט, אבל היו עדיין כמה פרטים לא סגורים. אז הוא בטח חשב שאני משקר". על היחסים עם הכוכב הברזילאי אמר אמבפה בן ה-18: "מיד עם ההצטרפות לקבוצה הוא לקח אותי תחת חסותו ועזר לי להשתלב. על המגרש הוא תמיד מחפש אותי. זה תמיד עוזר כששחקנים מתייחסים אלייך בדרך הזו".

אמבפה התייחס גם לעובדה שהגיע לטופ של הכדורגל העולמי בגיל צעיר ואמר: "איבדתי את החיים הנורמליים שיש לכל נער. עבורי זו הקרבה לקום מוקדם בבוקר ולצאת לעבוד".


עוד בנושא

לקראת שמינית גמר האלופות, אונאי אמרי: "כל אוהדי הכדורגל בעולם ירצו לראות את פ.ס.ז' מול ריאל מדריד"
העברות בעולם, 19.12: "קפה מתקרב לריאל מדריד", נאפולי רוצה את ג'ק ווילשר
"ברצלונה פייבוריטית על פני מנצ'סטר יונייטד במרדף אחר אנטואן גריזמן"
"מאמה מיה": ספרד נלהבת מביצועי ברצלונה, אלקסאר יחמיץ את הקלאסיקו

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן חוגג עם ניימאר. רויטרס
"תמיד מחפש אותי על המגרש". ניימאר ואמבפה/רויטרס

בעולם הכדורגל עלו לאחרונה לא מעט שמועות על מעבר אפשרי של ניימאר לריאל מדריד, ואומנם הברזילאי ואביו הכחישו את האפשרות שמעבר כזה ייעשה בתקופה הקרובה, אבל לאחרונה פלורנטינו פרס נשאל על הנושא וטען ש"לניימאר יהיו הרבה יותר אפשרויות לזכות בכדור הזהב אם הוא ישחק במדריד".

הדבר הרגיז את אנטרו אנריקה, המנהל הספורטיבי של פריס סן ז'רמן, שלא אהב את ההצהרות של פלורנטינו פרס שנאמרו אחרי שכריסטיאנו רונאלדו זכה בתואר כדור הזהב. "האם ניימאר עשוי לעזוב את פ.ס.ז' ולעבור למדריד? לא", ענה בפשטות אנריקה, "הוא מאושר פה, הוא אוהב את המועדון ותורם לנו הרבה. זה לא שאלה של כסף, זה עניין של איזון, וניימאר קיבל בשמחה את החזון שלנו, יש לו המון שאיפות ופריס סן ז'רמן העניקה לו את הבסיס להגשים את המשאלות שלו". אנריקה עקץ את פרס ומדריד, וציין ש"לדבר על שחקן אחר מקבוצה אחרת ביום שבו רונאלדו זוכה בכדור הזהב, זה לא כל כך טוב לשחקן".

כזכור, פלורנטינו נשאל על הזכייה של רונאלדו, והתייחס לעובדה שבעשר השנים האחרונות רק רונאלדו וליאונל מסי זכו בתואר כדורגלן השנה: "זה יהיה קשה מאוד לקחת את השליטה ממסי וכריסטיאנו", אמר פרס, "אם ניימאר יהיה במדריד יהיו לו תנאים טובים יותר לזכות, כי מדריד זה מועדון שנותן לשחקן את מה שהוא צריך". כידוע, ריאל מדריד ופריס סן ז'רמן ייפגשו בשמינית גמר ליגת האלופות.

עדכון ראשון: 9:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully