וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונאי אמרי: "כל אוהדי הכדורגל בעולם ירצו לראות את פ.ס.ז' מול ריאל מדריד"

מאמן פריס סן ז'רמן נרגש מהגרלת ליגת האלופות שזימנה לקבוצתו מפגש מול אלופת אירופה בשמינית הגמר: "זו הזדמנות נהדרת, נוכל לכתוב פרק חדש ומפואר בהיסטוריה שלנו"

מאמן פריס סן ז'רמן אונאי אמרי טוען שההגרלה שזימנה לקבוצתו מפגש מול ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות היא "הזדמנות נהדרת" לקבוצתו ולשחקניו. אמרי התייחס למפגש הכפול של קבוצתו מול אלופת אירופה, שיהיה ללא ספק גולת הכותרת של שלב שמינית הגמר, ואמר: "זה עומד להיות שלב נוקאאוט יפהפה".

לטענת המאמן, לקבוצתו יש סיכוי טוב לנצח. "אני חושב שאנחנו ברמה הנכונה כדי להתמודד מול ריאל, כך שמשחק מוקדם כזה הוא מבורך. נצטרך להוכיח את האופי שלנו, לארגן את עצמנו היטב מבחינה טקטית, וגם, כמובן, להראות את הכישרון שלנו. ריאל מדריד מול פ.ס.ז' ופ.ס.ז' מול ריאל מדריד יהיה במוקדת תשומת הלב של הכדורגל העולמי. מול ריאל נוכל לכתוב פרק חדש ומפואר בהיסטוריה של פריס סן ז'רמן, כך שזו הזדמנות נהדרת עבורנו".

אמרי טוען שהוא והסגל שלו "נעבוד על דברים כדי שהכל יהיה מושלם עד למשחקים המכריעים בשלבי הנוקאאוט". לדבריו, "כל אוהדי הכדורגל בעולם ירצו לראות את המשחק הזה, זאת הרמה אליה אנחנו מכוונים. לריאל מדריד יש היסטוריה מפוארת, היא זכתה בשתי אליפויות אירופה האחרונות, אבל הקבוצה שלנו מוכנה. נראה לכולם שאנחנו באותה הרמה של הקבוצות שזוכות בתארים. אם זאת ריאל, שתהיה ריאל".

עוד בנושא

שמינית גמר ליגת האלופות, תוצאות ההגרלה המלאה
מאחורי ההגרלה: ליאו מסי פוגש את הסוס השחור צ'לסי, אמרי מחזיק במאזן אומלל מול ריאל מדריד

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
יהיה מעניין. ניימאר/רויטרס

אמרי הסביר מדוע אישר לניימאר לעזוב את הקבוצה ולצאת לנסיעה קצרה לברזיל בגלל "עניינים משפחתיים דחופים", כפי שהגדירה את זה פ.ס.ז'. "זה היה חשוב לו", אמר המאמן, "הוא התקשר אליי ואמר שקרה משהו שקשור למשפחה שלו, וביקש אישור לנסוע לברזיל. המנהל אישר את זה. הצד האנושי, גם הוא חשוב. לפעמים העבודה היא רק במקום השני. חשוב שהוא יהיה בסדר. מעריך שהוא ייעדר שלושה או ארבעה ימים, אבל לא יודע בדיוק מתי הוא יחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully