וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.12: סוכנו של דיבאלה נפגש עם פ.ס.ז', סיטי מציעה חוזה חדש לדה בראונה

באיטליה מדווחים על מתיחות קשה בין חלוץ יובנטוס לבין המועדון שגורמת לו לבחון אופציות אחרות. מוליכת הפרמייר ליג מציעה לכוכב הבלגי לחתום לשש שנים תמורת 240 אלף יורו בשבוע

צילום: one

העברות

*השוער ההונגרי של רד בול לייפציג פטר גולאצ'י האריך את חוזהו במועדון עד 2022

*ולרי קרפין (48) מונה רשמית למאמנה של רוסטוב מהליגה הרוסית

שמועות

*באיטליה דווח כי סוכנו של פאולו דיבאלה נפגש עם נציגי פ.ס.ז'. על פי הדיווח היחסים בין הארגנטיני לבין הזברות התקררו לאחר שדיבאלה מינה את אחיו מריאנו לסוכנו. באיטליה טוענים כי ביובנטוס לא אוהבים את ההתנהלות של הסוכן החדש בעוד שהוא מחפש במרץ מועדון חדש עבור פאולו דיבאלה. ייתכן מאוד כי המתיחות הובילה לסיפסולו של החלוץ במשחקים האחרונים של יובנטוס.

*בבריטניה טוענים כי מנצ'סטר סיטי מתכוונת להציע חוזה חדש לשש שנים לקווין דה בראונה. על פי הדיווחים הבלגי יקבל הצעה לחתום לשש שנים עד 2024 תמורת שכר של כ-240 אלף יורו בשבוע.

*ב"אס" מדווחים כי שוער אתלטיק בילבאו קפה אריסבלאגה אמור להשלים את המעבר לריאל מדריד בשבוע הראשון של חלון ההעברות בינואר. על פי הדיווח הבלאנקוס יפעילו את סעיף השחרור של השוער העומד על 20 מיליון יורו על מנת להעביר לשורותיהם את השוער בן ה-23 שחוזהו בקבוצה הבאסקית מסתיים בקיץ הקרוב. קפה עדיין לא סגר את תנאיו האישיים בשורות ריאל מדריד אך שני הצדדים מעוניינים בשלב זה להוציא את העסקה לפועל.

*בבריטניה טוענים כי נאפולי מגלה עניין בג'ייק ווילשר מארסנל ובוחנת אפשרות לצרפו. הקשר מעוניין לקבל תפקיד מרכזי יותר במועדון חדש כדי להתברג לסגל אנגליה במונדיאל וייתכן שהליגה האיטלקית היא אופציה עבורו.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. רויטרס
מעצבן את ראשי יובנטוס. דיבאלה/רויטרס

*על פי הדיווחים בגרמניה בורוסיה דורטמונד הצטרפה למירוץ אחר הנריך מחיטריאן שמניותיו במנצ'סטר יונייטד צנחו בחודשים האחרונים. גם אינטר מעוניינת לצרף את הקשר הארמני.

*בבריטניה טוענים כי מנצ'סטר סיטי מוכנה לשלם כ-45 מיליון יורו עבור הקיצוני של קריסטל פאלאס ווילפריד זאהה.

*ג'ון אובי מיקל הודיע כי הוא לא מתכוון לעזוב את הליגה הסינית לטובת אברטון שהביעה עניין בקשר בן ה-30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully