וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "בקשת הטרייד של קיירי אירווינג הייתה הצהרה גדולה"

המאמן הישראלי התראיין ל"בוסטון הראלד" וסיפר: "אני זוכר שבפגישה הראשונה קיי אמר לי: 'אני רוצה להגיע למשחקים שמח, אבל כרגע זה לא ככה'. בסלטיקס הפוטנציאל שלו באמת יתגלה"

AP

דיוויד בלאט התראיין לעיתון "בוסטון הראלד" ודיבר על קיירי אירווינג, אותו הוא אימן בקליבלנד קאבלירס. הגארד בן ה-25 מוביל את בוסטון סלטיקס לעונה מצוינת ואחרי קצת יותר משליש עונה היא מוליכה את המזרח עם מאזן 7:25.

"אני זוכר שקיירי בא אלי ואמר לי: 'אני רוצה להגיע למשחק שמח, אבל אני לא מרגיש ככה כרגע'", סיפר בלאט על הפגישה הראשונה ביניהם, "זה מראה כמה ההרגשה חשובה לו. הוא רוצה להיות שמח ואני חושב שכרגע זה מה שקורה. הוא ילד נהדר, בחור מצוין שמאוד חשוב לו להיות שמח".

עוד בנושא:

טריפל דאבל שלישי ברציפות ללברון ג'יימס, קליבלנד ניצחה גם בוושינגטון
עומרי כספי: "לא מתבייש לומר שבקיץ שקלתי לחזור לאירופה"
אין שני לו: הפריצה המפתיעה של ויקטור אולדיפו באינדיאנה פייסרס

דיוויד בלאט מחבק את קיירי אירווינג, קליבלנד נגד שיקגו. AP
"קיירי ילד נהדר שחשוב לו מאוד להיות שמח". בלאט/AP

בקיץ האחרון קיירי הפתיע כשהוא ביקש לעזוב את קליבלנד אחרי חמש עונות, במהלכן גם זכה עם הקאבס באליפות. "הבקשה שלו לטרייד הייתה הצהרה גדולה", אמר בלאט, "זו סיטואציה שלא כולם פירשו בצורה קלה. זו הייתה בקשה אמיצה וזה אחד הדברים שהופכים אותו לילד מיוחד. עכשיו קיירי הוא הכוכב, הוא עומד בראש והדברים תלויים בו. זה המקום בו הפוטנציאל שלו באמת יתגלה".

קיירי מתבלט העונה עם 24.2 נקודות, 4.9 אסיסטים ו-3 ריבאונדים למשחק - אבל הרבה יותר מכך, הוא ממלא היטב את תפקיד הכוכב אחרי שנים בהן חסה בצלו של לברון ג'יימס. עד לאן הוא יכול לסחוב את הסלטיקס?

בלאט אמר: "אחד הדברים שעוזרים בבוסטון סלטיקס, זו העובדה שאתה יודע שאתה בקבוצה הכי גדולה בהיסטוריה. כשאתה שם אתה לא רק מרגיש את זה, זה גם משנה את החשיבות של כל דבר. קיירי נהנה מזה כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully