וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הפועל חולון במכתב לשרת הספורט: "איננו מוכנים שהאירועים יעברו על סדר היום"

17.12.2017 / 20:58

בעקבות התקרית האלימה בין השוטרים לאוהדי חולון כתב איתן לנציאנו מכתב לשרה רגב: "דורשים שתתבצע בדיקה מעמיקה לאירועים ובמסגרתם יתנו את הדין מקבלי ההחלטות שהובילו את אוהדי חולון כצאן לטבח"

one

יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו שלח היום (ראשון) מכתב זועם לשרת הספורט מירי רגב, עם העתקים לראשי הכדורסל בארץ ולשר לבטחון הפנים גלעד ארדן, בעקבות האירועים האלימים בסיום המשחק בין הפועל ירושלים להפועל חולון אמש. כזכור, בסיום המשחק נכנסו שוטרים ליציע אוהדי חולון, מה שגרם לקטטה המונית ולשלושה אוהדים עצורים מצד הקבוצה האורחת, שאף הורחקו לשנה ממגרשי הספורט.

עוד בנושא:

צפו בעימות בין שוטרים לאוהדי חולון
טו הולוואי צפוי לחזור לכשירות בעוד שבועיים
ננסי ליברמן: "להתחיל בישראל את הקריירה זה מצוין, הרמה גבוהה"

הקהל של הפועל חולון. ברני ארדוב
אוהדי הפועל חולון/ברני ארדוב

"בחוק למניעת אלימות בספורט מוגדרים באופן מדויק וברור מיהם בעלי התפקידים האמונים על הסדר והשמירה על שלום הציבור שוטרים וכוחות יס"מ באולם כדורסל הם לא חלק מהם", כתב לנציאנו לרגב, "יתרה מכך, מנהל האבטחה הוא זה שמנווט את הכוחות בהתאם לאירועים המתרחשים בשטח, אלא אם אין ביכולתו לטפל באירוע והוא מבקש ממפקד המגרש לבצע "העברת מקל" המעבירה את האחריות לטיפול באירועים לכוחות המשטרה. בהחלטה אומללה, נטולה כל היגיון בריא ושיקול דעת, ללא כל הצדקה למתרחש ביציעים ובניגוד גמור לחוק מניעת אלימות בספורט, ניתנה הוראה על ידי מפקד המגרש מטעם המשטרה, להכניס שוטרי יס"מ ליציע אוהדי חולון".

עוד כותב לנציאנו: "חבל מאד שמה שייזכר מערב של כדורסל ישראלי, איכותי ומותח, אלו אותם אירועים מקוממים ומכוערים שנגרמו אודות לחוסר אחריות ותפקוד לקוי של מפקד המגרש. איננו מוכנים שהאירועים מהמשחק אמש יעברו על סדר היום הספורטיבי והציבורי. אנו דורשים שתתבצע בדיקה מעמיקה לאירועים ובמסגרתם יתנו את הדין מקבלי ההחלטות שהובילו את אוהדי חולון כצאן לטבח, על לא עוול בכפם".

עוד באותו נושא

מודי מאור: "ירושלים צריכה להגיע לכל הגמרים". צפו בעימות בין שוטרים לאוהדי חולון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully