וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי מאור: "ירושלים צריכה להגיע לכל הגמרים". צפו בעימות בין שוטרים לאוהדי חולון

מאמן הפועל ירושלים היה במצב רוח מעולה אחרי הניצחון הדרמטי על הפועל חולון. דן שמיר: "הפסדנו את המשחק בדקה האחרונה". אוהדי חולון התעמתו בסיום עם שוטרים שמנעו מהם לעזוב את האולם

ברני ארדוב

הפועל ירושלים גברה היום (שבת) 86:88 על הפועל חולון בסיומו של משחק דרמטי, ולא בפעם הראשונה במפגשים בין הקבוצות, גם הפעם המשחק הסתיים עם תקרית אלימה ביציעים. בסיום המשחק משטרת ירושלים מנעה מאוהדי חולון לצאת מהאולם כדי לאפשר לאוהדי ירושלים להתפזר. אוהדי חולון דרשו לצאת, והמשטרה נכנסה איתם לעימות פיזי, שבמהלכו הכו השוטרים את האוהדים.

בסיום המשחק כשאוהדי חולון החלו לצעוד לכיוון האוטובוס החלה מהומה נוספת מול כוחות האבטחה כשבמהלך פנה אחת המאבטחים לרכבו והוציא כלי תקיפה. שוטרים שהיו באזור מנעו את התפתחות האירוע וייתכן כי המאבטח יעוכב לחקירה.

כמו כן, אוהדי הפועל ירושלים הניפו ביציעים שלט לעבר שחקן העבר הקבוצה גיא פניני עם הכיתוב "מהפח אל הפחים, גיא פניני מת".

המאמן המנצח מודי מאור אמר בסיום: "זה משחק חשוב בשבילנו, אתגר גדול מאוד לשחק נגד הפועל חולון, היינו שם ברמת האנרגיות וברגעים מסוימים היינו שם גם ברמת הביצוע. הארנה הייתה מדהימה היום, אנחנו צריכים את הקהל שלנו גם ביום רביעי נגד רג'יו אמיליה. אנחנו מודעים היטב למצב הרפואי של רוברטס, הוא בריא לחלוטין, יש לו בעיה של ברכיים, צריך לנהל לו עומסים. אנחנו מאמינים בסגל שלנו, יש לנו חסרונות והם גרמו לנו להפסיד משחקים. רון עזר לנו מאוד היום. זה מה שהוא נותן, אבל הוא רק חלק מהפאזל".

מאור הוסיף: "כדורסל זה משחק של שחקנים, וזה כיף גדול לראות שחקנים גדולים משחקים משחק. ג'רום עשה בשביל הקבוצה שלנו הרבה יותר מרק נקודות, אלה הדברים שמנצחים משחקים. לא הרגשתי הרבה לחץ, המועדון שלנו מתנהל בצורה ייחודיות ומיוחדת. ההנהלה שלנו עסוקה בתהליכים ולא בתוצאות. לא חשבנו שזה הולך להיות קל. הפסדנו משחקים כי לא עשינו דברים מספיק טוב. אפילו במשחק נגד באיירן היו דברים חיוביים שלקחנו, ככה אנחנו מתייחסים לזה, כשאתה מסתכל על התהליך אז למימד של הלחץ אין משמעות. הפועל ירושלים צריכה להגיע לכל הגמרים, לשם אנחנו מכוונים".


עוד בנושא

צפו בתקציר: הפועל ירושלים גברה 86:88 על הפועל חולון
צפו בתקציר: הפועל תל אביב ניצחה 81:86 את עירוני נס ציונה

שלט מכוער שהונף במגרש/ברני ארדוב

המאמן המפסיד דן שמיר אמר בסיום: "הפסדנו את המשחק בדקה האחרונה, כשמפסידים אז מתעכבים על כל טעות, ועשינו הרבה טעויות, אבל עשינו כמה דברים טובים כי הובלנו רוב המשחק, אמנם לא בהפרשים גדולים, אבל יצרנו הפרש. תירוצים יש במכביר, למה אנחנו שומרים אנרגיות וברוטציה די מצומצמת, אבל זה במחלקת התירוצים. שני דברים עיקריים צריך לעשות יותר טוב, לשמור ולהוציא לפועל יותר בדקות האחרונות. גם כשהגענו לזריקות לא הוצאנו לפועל. זה מה שצריך לעשות כדי לנצח את המשחק".

שמיר המשיך ואמר: "שיחקנו פנימה, אבל לאו דווקא לגבוהים. הדבר הזה של לעשות ולחפש רק פנימה. תקפנו את רם אליאספור כשהוא נכנס, החטאנו והתקזז לנו הפער. נקודות לא היו חסרות לנו. מה שהפסיד לנו את המשחק, זה לאו דווקא הגבוהים. אני לא אומר לתמיר איזה זריקות לקחת, הוא יודע שיש לו מרחב פעולה. אנחנו קבוצה עם הרבה מאוד כישרון התקפי, ושחקנים כאלה הם בעלי הבית, הם יודעים לקחת את הזריקות שהם צריכים לקחת. היום ירושלים עזרו עזרה נסוגה, זה נתן לתמיר כמה זריקות מחצי מרחק, והוא עשה במשחקים האחרונים הרבה יותר מהלכים אגרסיביים של להגיע לטבעת, אבל לי טוב אם הוא לוקח רק שלשות. מבחינתי אסיסטים ושלשות זה מספיק. ככל שאתה נהיה יותר טוב, מכבדים אותך וזה פותח לך דברים אחרים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully