וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון בהפועל ירושלים מרונלד רוברטס: "עושה מהלכים גדולים"

17.12.2017 / 8:12

הסנטר הצטיין בהופעתו הראשונה בליגה, דייסון פרגן: "הוא משנה הרבה זריקות". אורי אלון מתמוגג: "בגלל זה אנחנו אלופים". בקבוצה גינו את השלט שהונף לעבר פניני, החזרה של האוול עשויה להתאחר

one

מפלס הלחץ בהפועל ירושלים סוף סוף ירד בזכות הניצחון אמש (שבת) 86:88 על הפועל חולון, אולם האירועים האלימים בסיום המשחק העיבו מעט על השמחה. משטרת ירושלים מנעה מאוהדי חולון לצאת מהאולם כדי לאפשר לאוהדי ירושלים להתפזר, ובעקבות זאת החל עימות פיזי בין אוהדי חולון למאבטחים. בירושלים סיפרו כי "אין לנו שליטה על האירוע עם היס"מ, זה לא בשליטתנו", אך הדגישו כי הם מגנים את השלט האלים שהונף לעבר גיא פניני ("מהפח אל הפחים, גיא פניני מת"). "אנחנו לא בעד שום סוג של אלימות", אמרו בקבוצה.

ריצ'רד האוול הפצוע לא היה אמש בסגל הפועל ירושלים, ועדיין שוררת אי וודאות לגבי משך היעדרותו מהמגרשים. האוול פצוע בברכו ובירושלים סבורים שייעדר לתקופה של חודש עד שישה שבועות, אם יאלץ לעבור ניתוח.

עוד בנושא

הפועל ירושלים ניצחה 86:88 את הפועל חולון, דייסון להט עם 29 נקודות
מאור: "ירושלים צריכה להגיע לכל הגמרים". צפו בעימות בין שוטרים לאוהדי חולון

שלט של אוהדי הפועל ירושלים נגד גיא פניני. ברני ארדוב
בירושלים מגנים. השלט שהוכן לכבודו של פניני/ברני ארדוב

בירושלים החמיאו לגלן רייס ג'וניור מחולון, שקלע 36 נקודות, ואמרו: "הוא שחקן מדהים שקלע זריקות קשות מאוד, אבל היינו במשחק והגיע לנו לנצח". אורי אלון נראה מרוצה במיוחד מהניצחון, ובסיום העלה פוסט בפייסבוק בו כתב: "בדיוק בגלל זה אנחנו אלופים. תמיד מנסים להשתפר".

בקבוצה שפעו במחמאות לרונלד רוברטס, שנרשם לליגה רק לאחרונה ובהופעתו הראשונה בה סיפק משחק נהדר עם 14 נקודות, 15 ריבאונדים ו-4 חסימות. "אנחנו מרוצים ממנו, הוא תורם בחסימות ובריבאונד", אמרו במועדון.

ג'רום דייסון שקלע 29 לזכות ירושלים, כולל סל הניצחון 10 שניות לסיום, אמר: "אני לא חושב שזה אומר שאני צריך לקלוע הכי הרבה נקודות, אלא להוביל, לגרום לשחקנים האחרים להיות במשחק. ידעתי שאנחנו הולכים לנצח. היו הרבה מהלכים של אחד על אחד, ידעתי שאם נוכל לרשום עצירה אחת, נוכל להפוך את המשחק".

דייסון הוסיף: "ראיתם איך שיחקנו ברבע השלישי במינכן, צמצמנו ל-4 הפרש בלבד ונראינו טוב, ואז עשינו כמה טעויות ואיבדנו את המשחק. יש לנו את מה שצריך".

בנוגע לתרומה של רונלד רוברטס אמר דייסון: "הוא עדיין מנסה להתאקלם ולהבין את השיטה ההגנתית, אבל הוא משנה הרבה זריקות, לוקח ריבאונדים גדולים. הוא עשה הרבה מהלכים גדולים".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אורי אלון מתרברב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully