וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ריצ'רד האוול עלול להיעדר כחודש, רונלד רוברטס עשוי לעזוב

14.12.2017 / 7:42

הצרות בירושלים לא נגמרות: המתאזרח ייעדר בשבועות הקרובים, וגם הפציעה של קינזי מוגדרת כ"הפכפכה". הזר שלא נרשם לליגה צפוי לשלם את המחיר: "אם היה אפשר, היינו מחליפים את כל הסגל"

הקמפיין האירופי החלש של הפועל ירושלים נמשך. אמש (רביעי) הקבוצה הובסה 111:85 על ידי באיירן מינכן, וסיכוייה לעבור שלב ביורוקאפ קלושים במקרה הטוב. לקראת סיום המשחק המאמן מודי מאור הורחק אחרי שספג עבירה טכנית שנייה ומיקי גורקה, עוזר המאמן, מצא את עצמו עומד על הקווים. "איבדנו את קור הרוח שלנו. נתנו לשופטים להשפיע עלינו בהחלטות ובביצוע שלנו", אמר על כך מאור.

אם לא מספיק ההפסד, גם הפציעות נערמות. ריצ'רד האוול החמיץ את המשחק אמש בשל פציעה בברכו, וגורמים בקבוצה סיפרו לוואלה! ספורט כי קיים חשש שבעקבותיה ייעדר המתאזרח המצטיין בין שבוע לחודש. גם פציעתו של טרנס קינזי הפכפכה, ובקבוצה מודעים לכך שלא ניתן לסמוך על תפקוד רציף שלו.

עוד בנושא

ההדחה קרובה מתמיד: ירושלים הובסה 111:85 בידי באיירן מינכן
מודי מאור דווקא יצא מעודד: "גאה מאוד בקבוצה שלי, לא ויתרנו"

שחקן הפועל ירושלים ריצ'רד האוול. נועם מושקוביץ
יחמיץ את שני המשחקים שנותרו באירופה? האוול/נועם מושקוביץ

בירושלים, שכועסים מאוד על עוד תצוגה הגנתית עלובה, ישנו זעם מתמשך על התנהלות השחקנים מתחילת העונה. גורם בקבוצה התבטא בחריפות אמש ואמר: "אם זה היה אפשרי, היינו מחליפים את כל הסגל". ההדחה הצפויה מהיורוקאפ אמורה להביא לשחרור של מספר שחקנים, כשאחד מהם עלול להיות רונלד רוברטס שלא נרשם בשלב הזה לליגת העל.

סטראטוס פרפרוגלו, שהיה נקודת האור של האדומים אמש וקלע 19 נקודות כולל חמש שלשות, סיכם: "לא הצלחנו לעצור אותם. ניסינו לחזור ברבע השלישי, אבל בסוף ספגנו תוצאה כואבת מול קבוצה טובה. חייבים להסתכל קדימה. זה אפשרי לנצח את רג'יו אמיליה וגלאטסראיי. חייבים לעשות את המיטב כמו שאנחנו תמיד עושים ונראה אם זה יספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully