וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי מאור דווקא יצא מעודד: "גאה מאוד בקבוצה שלי, לא ויתרנו"

13.12.2017 / 23:57

הפועל ירושלים נראתה איום ונורא הובסה ב-26 הפרש במינכן, מאמנה התעודד מהקאמבק הרגעי ברבע השלישי והודה: "לא הצלחנו לשמור את זה, נתנו לשופטים להשפיע עלינו ועל ההחלטות שלנו"

מאמן הפועל ירושלים מודי מאור. לילך וייס, מערכת וואלה!
לוקח את הדברים החיוביים. מודי מאור/מערכת וואלה!, לילך וייס

הפועל ירושלים המשיכה את העונה האירופית האיומה שלה, כשהובסה הערב (רביעי) 111:85 במינכן לבאיירן, וסיכוייה לעבור שלב ביורוקאפ נראים קלושים. האלופה הישראלית פתחה בצורה איומה, נקלעה לפיגור 21 הפרש ברבע השני, חזרה ברבע השלישי אך שוב התפרקה, בדרך להפסד רביעי רצוף בכל המסגרות.

למרות התבוסה, שהעמיקה את המשבר בו מצויה ירושלים, סיכוייה להעפיל לטופ 16 ביורוקאפ עוד לא אבדו. יריבותיה בשני המחזורים האחרונים, רג'ו אמיליה (בשבוע הבא בבית) וגלאטסראיי (בעוד שבועיים בחוץ), מחזיקות בניצחון אחד יותר ממנה - והן אלו שנאבקות איתה על הכרטיס לשלב הבא. שני ניצחונות בשני המשחקים אמורים להספיק לירושלים כדי לעלות, אולם בהתאם לתוצאות במשחקים האחרים ייתכן שיידרש ממנה ניצחון ב-11 הפרש במשחק הנעילה באיסטנבול. גם בודוצ'נוסט ולייטקאבליס, להן מאזן 4:4, עדיין לא הגיעו לחוף מבטחים ואחת מהן עלולה להיות מודחת אם תפסיד בשני המשחקים שנותרו לה.

"קשה מאוד לשחק מול באיירן", סיכם המאמן מודי מאור, שהורחק באמצע הרבע הרביעי, אחרי שתי עבירות טכניות. "אני גאה מאוד בקבוצה שלי, באיך ששיחקנו ברבע השלישי, לא ויתרנו. לא הצלחנו לשמור את זה, באיירן עשתה התאמות והוציאה אותנו מהמשחק. נתנו לשופטים להשפיע עלינו ועל ההחלטות שלנו. אני חושב שבאיירן קבוצה מאומנת מאוד שמשחקת ברמה גבוהה מאוד בשני הצדדים של המגרש. אני גאה מאוד בקבוצה ואיך שהיא התמודדה במחצית השנייה. אני גאה מאוד ברבע השלישי שלנו. אני חושב שיצאנו ושיחקנו יוצא מן הכלל ובצורה חזקה ועשינו התאמות נכונות. לא הצלחנו לשמור על זה, באיירן עשתה את ההתאמות הנכונות בצד ההגנה והוציאה אותנו מהמשחק. איבדנו את קור הרוח שלנו וזה השפיע על קבלת ההחלטות שלנו ואיך שהוצאנו את הדברים לפועל".

מאמן באיירן מינכן סשה ג'ורג'ביץ' אמר: "זה כמובן טוב שאנחנו הולכים הביתה עם ניצחון, אבל לא אהבתי בכלל את מה שהראינו ברבע השלישי. זה מה שאמרתי עכשיו לשחקנים גם בחדר ההלבשה. ירושלים חזרה למשחק וההגנה שלנו לא הייתה טובה".

עוד בנושא:

יורוקאפ: הפועל ירושלים הובסה 111:85 בידי באיירן מינכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully