וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: טו הולוואי צפוי לחזור לכשירות בעוד שבועיים

17.12.2017 / 8:06

רצף הניצחונות של הסגולים נעצר בירושלים, הגארד האמריקאי קרוב לחזור. אלכסנדר: "לכל הפסד יש משמעות". תקרית חמורה בין הקהל למאבטחים, שלושה אוהדים שנעצרו הורחקו לחודש מהמגרשים

one

רצף הניצחונות המרשים של הפועל חולון, שעמד על שבעה משחקי ליגה, נקטע אמש (שבת) כשהקבוצה של דן שמיר הפסידה 88:86 להפועל ירושלים בבירה בתום משחק דרמטי. חולון הוליכה לאורך רוב שלבי המשחק אבל לא הצליחה לגמור אותו, וסדרה של החטאות שלה בדקות הסיום, לצד מהלכים גדולים של ג'רום דייסון, עלו לה בהפסד. גלן רייס ג'וניור קלע 36 נקודות, אך רק שלוש מהן הגיעו ברבע האחרון, בו קלע באחוזים לא טובים.

בקבוצה יצאו מאוכזבים מאוד מהתוצאה, אך מאמינים שהמשחק עצמו מסמל משהו לקראת המשך העונה של הסגולים. "הם קלעו את חמש הזריקות האחרונות ואנחנו לא קלענו, שזה מה שחשוב", סיכם ג'ו אלכסנדר שקלע 12 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים, "אני חושב שהיו לנו זריקות טובות בסוף, גלן הלך לסל, זה מה שהיינו צריכים לעשות. לכל הפסד יש משמעות, אבל בשבילי זה משחק שהיינו צריכים לנצח. אנחנו לא צריכים לשנות עוד כלום, זה לא שבאנו לפה וקיבלנו בראש".

טו הולוואי השלים אמש משחק ליגה חמישי ברציפות בו הוא לא משחק בשל הקרע בשריר הירך האחורי, ותקופה של חודש וחצי מאז משחק הליגה האחרון שלו. הולוואי שב לאחרונה לאימונים עם מגע, ובחולון מעריכים שתוך שבועיים הוא יוכל לחזור לשחק, ולהעמיד את מצבת הזרים של הסגולים בליגה על ארבעה. חולון תצא הערב למונאקו דרך טורקיה לקראת המחזור התשיעי בליגת האלופות של פיב"א.

בסיום המשחק התרחשה תקרית אלימה בין אוהדי חולון לכוח האבטחה באולם בירושלים. התקרית החלה כשאוהדי חולון לא קיבלו את הוראת השוטרים לא לעזוב את היציע עד שאוהדי ירושלים לא מתפנים, והשוטרים החלו לדחוף את האוהדים במה שגלש במהרה לתקרית מכוערת מאוד. שלושה אוהדי חולון נעצרו במהלך התקרית. ביציאה מהאולם, סמוך לקופות הארנה, שוב התלהטו הרוחות ולטענת אוהדי חולון אחד המאבטחים עזב את המקום והלך לרכבו על מנת להביא כלי תקיפה, שזוהה על ידם כסכין. "לא היה רחוק שהאירוע היה נגמר עם אוהדים מאושפזים", אמר אחד האוהדים בסיום. במשטרה ובחברת האבטחה דחו את הטענות, אך המאבטח נלקח לשיחה ולבירור בעקבות האירוע.

אחד מאוהדי חולון מסר במהלך הלילה עדות במשטרה על המאבטח שלטענתו הוציא מהרכב אלת קפיץ. המאבטח צפוי להיחקר בנושא. מאוחר יותר, התברר כי שלושת האוהדים שנעצרו אמש, הורחקו בצו לחודש מהמגרשים.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 86:88 את הפועל חלון, דייסון להט עם 29 נקודות
מודי מאור: "ירושלים צריכה להגיע לכל הגמרים". צפו בעימות בין שוטרים לאוהדי חולון
ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 81:86 את עירוני נס ציונה

ג'רום דייסון, הפועל ירושלים, ג'ו אלכסנדר, הפועל חולון,. ברני ארדוב
"זה לא שקיבלנו בראש". ג'ו אלכסנדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully