וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: ברצלונה מעוניינת לצרף את קשר ויאריאל, רודריגו

הקשר בן ה-21 מרשים העונה, והבלאוגרנה רוצים לרכוש אותו כגיבוי לבוסקטס ואולי אף כמחליפו העתידי. רודריגו חידש חוזהו לאחרונה, אך סעיף השחרור שלו עומד על 20 מיליון יורו בלבד

רויטרס

הרכש הבא של ברצלונה? בספרד טוענים הבוקר (שבת) כי ההבלאוגרנה מעוניינים לצרף את קשר ויאריאל, רודריגו, כגיבוי ואולי אף כמחליף עתידי לסרג'יו בוסקטס. הספרדי בן ה-21 הפך לשחקן הרכב קבוע ומשמעותי השנה במדי הצוללת הצהובה ופתח ב-15 משחקי ליגה מפתיחת העונה. לאחרונה הוא חתם על חוזה חדש בקבוצה, והאריך אותו מ-2018 ל-2022. עם זאת, סעיף השחרור שלו צמח בסך הכול מ-12 ל-20 מיליון יורו, סכום שברצלונה כמובן יכולה לעמוד בו אם תחליט לצרפו.

בוסקטס היה בן 20 בקיץ ובארסה כבר חושבת על היום שאחריו. היא תשמח להוסיף לחוליית הקישור שלה את רודריגו המוכשר, שילמד מהקשר הוותיק ויחלוק איתו את הדקות. הוא נחשב לשחקן מאוד אינטלגנטי ועם הדרכתו של בוסקטס יוכל להפוך למחליפו עם הזמן.

חוץ מברצלונה, גם אתלטיקו מדריד מעוניינת ברודריגו, אך לא בטוח בכלל שהוא ירצה להגיע לשם. הקשר גדל אצל הרוחיבלאנקוס, אך שוחרר לפני העלייה לבוגרים כי לדעתם היה נמוך מדי (היום הוא 1.91). מעבר לזה, סביר להניח שמבחינת סגנון המשחק שלו הוא יעדיף להגיע לברצלונה, שם משחקים בדומה לאיך שהתרגל מהנבחרות הצעירות של ספרד.

בכל מקרה, לאחר שריאל מדריד רכשה לאחרונה את מרקו אסנסיו ודני סבאיוס, שניהם ילידי שנת 1996, ברצלונה רוצה גם היא לשים את ידה על אחד מהכישרונות הגדולים של השנתון - ורודריגו הוא אופציה מצוינת מבחינתה.

עוד בנושא

כריסטיאנו רונאלדו לקראת גמר גביע העולם לקבוצות: "חשוב לי להיות כאן שוב, רגע אדיר בקריירה"
ספרד: 0:0 מאכזב לסביליה עם לבנטה, נקודת ציון היסטורית לחסוס נבאס
מראדונה: "הייתי זוכה בהרבה יותר כדורי זהב מרונאלדו ומסי"

שחקן ברצלונה ליאונל מסי, שחקן ויאריאל רודריגו. AP
בקרוב ישתפו פעולה? מסי ורודריגו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully