וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "חשוב לי להיות כאן שוב, רגע אדיר בקריירה"

ריאל מדריד תפגוש את גרמיו בגמר גביע העולם לקבוצות (19:00, ספורט2), הכוכב שלה מוכן: "מסוג המשחקים שמניעים אותי. תמיד רציתי להשאיר חותם בכדורגל העולמי, רוצה שהאוהדים יהנו"

one

ריאל מדריד תנסה הערב (שבת) להפוך לראשונה אי פעם שזוכה פעמיים ברציפות בגביע העולם לקבוצות (כפי שעשתה בעונה שעברה בליגה באלופות) ולהניף אותו בפעם השלישית בהיסטוריה, כאשר תפגוש את גרמיו הברזילאית באיחוד האמירויות (19:00, ספורט2). לקראת המפגש, כריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון לאתר פיפ"א.

"חשוב לי מאוד להיות כאן שוב", אמר הכוכב הפורטוגלי, "תמיד רציתי להשאיר חותם בכדורגל העולמי ועשיתי את זה, כתבתי פרק בהיסטוריה של הענף עם כל התארים בהם זכיתי, ועם התארים האישיים להם אני מועמד ואותם אני מניף, כמו מסי. זה רגע אדיר בקריירה שלי, מסוג הדברים שמניעים אותי להמשיך לשחק".

"הזכייה ביורו עם פורטוגל היא מעל הכל מבחינתי", סיפר, "זה מה שרצינו במשך שנים - התואר הראשון של הנבחרת - זה היה מדהים. אני מכיר את רוסיה מצוין, הייתי שם הרבה פעמים וזכיתי שם בליגת האלופות, כך שהיה לי מזל שם. לנבחרת דווקא לא כל כך, הפסדנו שם ולא הצלחנו לזכות גביע הקונפדרציות, אני בסך הכול אנחנו במצב טוב לקראת המונדיאל".

"אני נשאר מלא מוטיבציה כי אני עושה מה שאני אוהב", אמר רונאלדו, "אני אוהב לשחק כדורגל ומנסה להינות מזה, אבל מה שהכי חשוב לי זה שהאוהדים והחברים שלי לקבוצה יהנו. אני אמשיך כל עוד תהיה לי תשוקה לשחק".

עוד בנושא

גביע העולם לקבוצות: ריאל מדריד רוצה להשוות את שיא הזכיות נגד גרמיו
מראדונה: "הייתי זוכה בהרבה יותר כדורי זהב מרונאלדו ומסי"
מנצ'סטר יונייטד: אריק באי הפצוע ינותח וייעדר חודשיים-שלושה

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
רוצה עוד תואר. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully