וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע העולם לקבוצות: ריאל מדריד רוצה להשוות את שיא הזכיות נגד גרמיו

אלופת אירופה ומחזיקת התואר הנוכחית תנסה להיות הראשונה אי פעם ששומרת עליו, ולהשתוות לברצלונה עם שלוש זכיות (שבת, 19:00, ספורט 2 וכאן11). הברזילאים מגיעים כאנדרדוג וינסו להפתיע

one

ריאל מדריד הצליחה לשרוד ביום רביעי מותחן נגד אל ג'זירה מאיחוד האמירויות בחצי גמר גביע העולם לקבוצות. אלופת אירופה נקלעה לפיגור מוקדם והתקשתה נגד הקבוצה המקומית, אך בסופו של דבר הצליחה למנוע סנסציה ולהעפיל לגמר, בו היא תפגוש מחר (שבת, 19:00, ספורט 2 וכאן11) את גרמיו, נציגת דרום אמריקה, בגמר גביע העולם לקבוצות באבו דאבי. המטרה של הבלאנקוס: לזכות בתואר בפעם השלישית והשנייה ברציפות ובכך להשוות את מספר הזכיות לזה של היריבה המרה, ברצלונה. אם מדריד תנצח, היא גם תהפוך לקבוצה הראשונה אי פעם שזוכה בתואר שנתיים ברציפות.

גרמיו ניצחה בקושי את פאצ'וקה, נציגת מרכז וצפון אמריקה בחצי הגמר, ונזקקה לשער של אברטון המחליף בהארכה כדי לנצח 0:1. שחקניו של זינדין זידאן מסומנים כפייבוריטים ברורים למפגש, שכן גרמיו מגיעה ללא כוכבה הפצוע ארתור, שמבוקש על ידי ברצלונה. למרות זאת, היא תנסה להפתיע ולהפוך לקבוצה הרביעית מברזיל שזוכה בתואר, והראשונה מאז שקורינתיאנס עשתה זאת ב-2012 אחרי שגברה 0:1 על צ'לסי. לפני משחק הגמר, ייערך משחק על המקום השלישי שיפגיש בין מפסידות חצי הגמר אל ג'זירה ופאצ'וקה.

שחקני ריאל מדריד גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
ישמרו על התואר? כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully