וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש שאריק באי גמר את העונה. מוריניו: "הפציעה נראית רצינית"

בלם מנצ'סטר יונייטד מתקשה להתאושש מפציעה בקרסול והחמיץ כבר שמונה משחקים בכל המסגרות. המאמן אמר: "ייתכן שהוא יצטרך לעבור ניתוח. המשך העונה? אני מעדיף לא להיות פסימי"

שחקן מנצ'סטר יונייטד, אריק באי. GettyImages
הטיפולים לא עוזרים. באי/GettyImages

בלם מנצ'סטר יונייטד, אריק באי, מתקשה להתאושש מפציעה בקרסול וייתכן שהוא גמר את העונה. מאמן הקבוצה, ז'וזה מוריניו, אמר אתמול (רביעי) אחרי הניצחון 0:1 על בורנמות' ש"מדובר בפציעה מהוא סוחב מנבחרת חוף השנהב. אני חושב שזה רציני".

באי נפצע כבר באמצע אוקטובר ופספס שני משחקים. הוא שב לפעילות, אבל באמצע נובמבר חזר פצוע משהות עם נבחרת חוף השנהב. מאז הוא החמיץ שישה משחקי ליגה ושניים נוספים בליגת האלופות. "אנחנו מנסים טיפולים קונסרבטיביים, אבל אם זה לא יעבוד, יכול להיות שאריק יצטרך לעבור ניתוח", אמר מוריניו אתמול.

המאמן הפורטוגלי נשאל אמש האם באי בעצם גמר את העונה והשיב: "אני לא רוצה להיות פסימי, אני מעדיף להשאיר את חוות הדעת לרופאים של המועדון. לאורך כל העונה יש לנו בעיה עם הבלמים שלנו, אבל כריס סמולינג משחק נהדר, ככה שאנחנו בסדר".

באי נרכש מוויאריאל תמורת 30 מיליון יורו בקיץ 2016. הוא הפך במהרה לשחקן הרכב, אבל גם בעונה שעברה החמיץ כמה משחקים בגלל פציעה - אז בברך.

עוד בנושא:

פפ גווארדיולה: "15 ניצחונות? העיקר שאנשים נהנים לצפות בנו"
כבר לא פטיש: האם ג'ו הארט יאבד את מקומו בנבחרת אנגליה?
דונארומה ירד בדמעות, גאטוזו: "מציירים אותו כמפלצת, לא מגיע לו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully