וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "15 ניצחונות? העיקר שאנשים נהנים לצפות בנו"

מאמן מנצ'סטר סיטי שמר על פרופורציות אחרי הניצחון 0:4 על סוונסי שהפך אותו למחזיק רצפי הניצחונות הארוכים ביותר בשלוש ליגות אירופיות שונות. במקביל הכריז פפ: "לא ניפול לשאננות"

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי (מימין) עם דויד סילבה. רויטרס
"שאננות? לא אצלנו". דויד סילבה עם פפ/רויטרס

מנצ'סטר סיטי קבעה אמש (רביעי) שיא פרמיירליג אחרי שהביסה את סוונסי 0:4 וקבעה רצף של 15 ניצחונות ליגה. מאמן סיטי פפ גווארדיולה מחזיק כעת ברצפי הניצחונות הארוכים ביותר בשלוש ליגות שונות. פרט לסיטי הוא קבע רצף של 16 ניצחונות בליגה הספרדית עם ברצלונה ורצף של 19 ניצחונות עם באיירן מינכן בבונדסליגה.

פפ גווארדיולה נשמע מאוד מרוצה אמש, החמיא לשחקניו ואמר: "זה לא רק הסטטיסטיקה, הכי חשוב שאנשים נהנים לצפות בנו וזו המתנה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת להם כמקצוענים". על המשחק עצמו אמר פפ: "בהתחשב בזה שאנחנו נמצאים בעומס של משחקים והיה לנו את הדרבי רק פני שלושה ימים הייתה לנו הופעה טובה. כמנג'ר אתה רואה הרבה מאוד דברים. אתה סובל ונהנה. אני לא חושב שאנחנו ניכנס לשאננות. זה לא יקרה. ניצחון 15 ברציפות נותן לנו ביטחון רב. אנחנו יכולים להפסיד בהמשך, לאבד נקודות. אבל להיכנס לשאננות? זה לא יקרה".

עוד בנושא

לא תחרות: מנצ'סטר סיטי קבעה שיא ליגה עם 15 ניצחונות רצופים

השיא המדהים של פפ

גם מאמן סוונסי פול קלמנט לא נותר אדיש נוכח השליטה של הסיטיזינס בליגה העונה ופרגן ליריבה שלו. לדבריו: "עבורי זו אחת הקבוצות הכי טובות שנתקלתי בהן מימיי. יש שם כל כך הרבה אתלטים טובים וכל כך הרבה שחקנים אינטלגנטים שקשה מאוד למצוא נקודות חולשה ולהפיל אותם למעטה. האמת היא שהיו לנו כמה הזדמנויות כדי לכבוש, אבל זה לא היה מספיק היום. אנחנו צריכים לשים את המשחק הזה בצד כמה שיותר מהר ולהתרכז באתגרים הבאים שמצפים לנו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully