וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר לשחקנים: "אתם מרימים את הקול על הצוות. הבא ייצא החוצה"

13.12.2017 / 10:15

בעקבות מספר ויכוחים בין שחקנים לצוות המקצועי במשחקונים, מאמן מכבי פתח תקוה חידד נהלים. גורם בצוות: "הפרות בוטות של כללי המשמעת. הבא ייזרק". שביעות רצון מגיגי: "הביא נקודות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נהלים חדשים במכבי פתח תקוה: המאמן שרון מימר שוחח עם שחקני הקבוצה והודיע להם כי על פי מידע שהגיע אליו בימים האחרונים, מספר שחקנים ניהלו ויכוחים עם אנשי הצוות שלו וכי הוא לא מתכוון לעבור על כך לסדר היום. מימר הגדיר את העניין כ"אירוע חמור, שחייב להיפסק", והודיע לשחקנים כי מעתה, כל שחקן שיענה לאנשי הצוות במהלך האימון ייצא החוצה ולא יוכל להתאמן. "נוצר מצב שבו במהלך המשחקונים שחקנים כאן עונים לאנשי הצוות, מתווכחים ומרימים את הקול. הבא שיעשה זאת או יתווכח עם אנשי הצוות ייצא החוצה", אמר המאמן. שחקנים סיפרו לאחר האימון: "לפעמים תוך כדי משחקון קורה ששחקנים מתווכחים על כדור חוץ או פאול, בימים האחרונים היו מספר שחקנים שהרימו את הקול על נמרוד קוסטיקה או מוראד מגמאדוב ושרון ביקש לעצור את זה". גורם בצוות המקצועי סיפר: "אלה הפרות בוטות של כללי המשמעת. לא יכול להיות ששחקן יצעק על מאמן. הבא שייתפס ייזרק מכאן. כבר קרה ששחקן או שניים ענו ויצאו החוצה".

עוד בנושא

תומאש סיבוק יישאר, מכבי פתח תקוה מחפשת פתרון לסוגיית סוטיריס ניניס
מו אלאך לשחקני מכבי חיפה: "מקווה שנצליח לעבוד בשיתוף פעולה"
אחיו של ערן זהבי תקף: "מירי רגב, הראית את הפרצוף האמיתי שלך"

שרון מימר מאמן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
נאלץ להתעסק בבעיות משמעת. שרון מימר/יוסי ציפקיס

בנושא אחר: אחרי שבמועדון הוחלט להשאיר את תומאש סיבוק בקבוצה, סוכני שחקנים התבקשו להעביר המלצות לגבי שחקני התקפה. כזכור, בראש רשימת העוזבים נמצא סוטיריס ניניס, אך בסביבתו טוענים כי לא ימהר לעזוב משום שהוא לא יכול לשחק בקבוצה שלישית פרט לליגות שייפתחו בחורף, וכרגע אין לו כל כוונה לשחק ביבשת אחרת. אם ניניס לא יעזוב, רישאר סומא או גרגורי טאדה עשויים לפנות את מקומם.

במועדון היה מי שאמר אתמול כי הבעיה האמיתית של הקבוצה במשחקים האחרונים קשורה לחוסר הגעה למצבים. "אנחנו צריכים להפעיל יותר את שחקני הקישור שיכניסו כדורי עומק. הנוכחות של צעירי מאוד חשובה לנו. נקווה שיחזור במשחק הבא", אמרו בקבוצה. לצד דיבורים על ירידה מסוימת בתחילת העונה, במועדון מרוצים מאוד מהיכולת של צחי גיגי במחזורים האחרונים. "השחקנים משקיעים המון מאמץ בעבודת הגנה, אבל מי שראה את המשחק האחרון מבין שצחי הוא התחנה האחרונה שלנו. הוא הציל אותנו מספיגה מספר פעמים והביא נקודות", אמרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully