וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאש סיבוק יישאר, מכבי פתח תקוה מחפשת פתרון לסוגיית סוטיריס ניניס

12.12.2017 / 8:53

במועדון ביקשו מסוכנים להתמקד בשחקן התקפה מאחר והבלם ממשיך בקו עלייה ומקווים שהיווני, שישב ביציע, יוכל למצוא קבוצה בליגות שייפתחו בחורף. גם סומא וטאדה במבחן. סולומון יתגייס הבוקר: "קצת מוזר. לאן אלך? אולי לשייטת 13"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי פתח תקוה העבירו עד לפני מספר שבועות ביקורת על משחק ההגנה ושקלו לשחרר את תומאש סיבוק, אבל השיפור הרב במרכז ההגנה הוביל את ראשי המועדון לחפש זר בעמדה התקפית יותר ואתמול (שני), בפעם השלישית ברציפות, צחי גיגי שמר על רשת נקייה בתיקו המאופס עם מכבי תל אביב.

כפי שפרסמנו בסוף השבוע, במועדון שוקלים לשחרר את סוטיריס ניניס, כשגם רישאר סומא וגרגורי טאדה תחת מבחן. ניניס לא התאקלם בקבוצה ומעבר להדחה מהסגל הוא גם לא יכול לעבור לקבוצה אחרת. בפתח תקוה בונים על אפשרות לפיה השחקן ייצא לשחק בליגות שייפתחו בסביבות חודש פברואר, דוגמת ארצות הברית. כרגע יש שישה זרים בסגל, וניניס נמצא בראש הרשימה כשאחריו סומא שסובל מירידה במשחקים האחרונים, אך במועדון עדיין לא קיבלו החלטה לשחררו משום ששרון מימר עדיין מאמין שאפשר להפיק ממנו יותר. במועדון מצפים לשיפור גם אצל טאדה.

מי שחזר לשחק אתמול אחרי תקופה ארוכה היה יובל אבידור, אותו החליף שלומי ארבייטמן. מימר שינה את השיטה ולא מן הנמנע ששניהם ישחקו יחד במחזור הבא, אז אמור לחזור להרכב גם לירוי צעירי, זאת למרות שביעות הרצון הרבה מההשקעה של יניב בריק, שמוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ומכבי תל אביב נפרדו ב-0:0 חלש

שחקן מכבי פתח תקוה, תומאש סיבוק. אדריאן הרבשטיין
שינוי כיוון. תומאש סיבוק/אדריאן הרבשטיין

"אנחנו יוצאים עם תחושות מעורבות, היה משחק קשה לשתי הקבוצות", סיכם מנור סולומון, שמתגייס היום לצה"ל. "מכבי תל אביב שלטה במשחק, אבל לא הגיעה כמעט להזדמנויות ואנחנו כן. חבל שזה לא נכנס. זאת נקודה חשובה, אנחנו ממשיכים הלאה".

לגבי ההצטרפות הלקויה של חלק משחקני ההתקפה אמר: "פעם הם לא מצטרפים, ופעם אני לא מצטרף. זה קורה. אנחנו צריכים להעז יותר בהתקפה. עשינו את זה טוב במחצית השנייה, אבל הכדור לא נכנס. לא נכנסנו טוב למשחק, במחצית הראשונה לא הגענו לשום הזדמנות. מכבי תל אביב חלשה? ממש לא. אולי הם בתקופה פחות טובה, אבל עדיין קבוצה מצוינת, אם תעמדו מולם על המגרש תרגישו את זה. אנחנו צריכים להיות במקום גבוה יותר בטבלה. אני מקווה שנפיק לקחים ונצא לדרך חדשה בסיבוב הבא. אנחנו צריכים לאגור מספיק נקודות".

"יש שמועות ויש דיבורים עם קבוצות, קשה לשמוע את זה מסביב ולשחק. אני מנסה להתמקד במה שצריך ולתפקד כרגיל", התייחס הקשר לעתידו. לקראת הגיוס לצה"ל הבוקר אמר: "לפני המשחק חשבתי על זה, קצת מוזר ללכת לצבא. אצא לטירונות ונסיים עם זה. איפה אשרת? אולי בשייטת 13".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ומכבי תל אביב נפרדו ב-0:0 חלש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully