וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של ערן זהבי תקף: "מירי רגב, הראית את הפרצוף האמיתי שלך"

אבי זהבי פרסם פוסט באינסטגרם בעקבות הסרתו של אחיו מרשימת המועמדים לכדורגלן השנה של משרד הספורט: "מה אפשר לצפות מוועדה עם שלמה שרף, שבכהונתו הייתה פרשת נערות הליווי?"

אתר רשמי

אחיו של ערן זהבי, אבי זהבי, פרסם הערב (שלישי) תגובה בעוצמה גבוהה לידיעה שפורסמה לראשונה בוואלה! ספורט, ולפיה שמו של השחקן הוסר מרשימת המועמדים לתואר "כדורגלן העונה" של משרד הספורט.

זהבי כתב: "מה כבר אפשר לצפות ממשרד התרבות והספורט וממירי רגב העומדת בראשה ומחברי הוועדה שביניהם יושבים גם שלמה שרף שבכהונתו בנבחרת היו כל השערוריות הכי גדולות ופרשת נערות הליווי , מירי רגב שטענה שלזרוק סרט קפטן זה לבזות את מדינת ישראל אבל הורידה את דגל המדינה מחליפות הג'ודו של הספורטאים שלנו כי זה התאים לה מבחינה פוליטית..מירי רגב הראית את הפרצוף האמיתי שלך ושל הספורט הישראלי , איך אמר ערן 40 שנה לא הגענו לכלום ולא נגיע עוד 40 שנה!!!".

יש לציין שמוקדם יותר הערב, שרת הספורט מירי רגב הוציאה הודעה רשמית בה נכתב: "אני מוקירה ומעריכה את תרומתו הרבה של ערן זהבי לכדורגל הישראלי. ערן הפך כבר מזמן למודל לחיקוי עבור דור העתיד של הכדורגל שלנו ומייצג את המדינה בכבוד גם בקבוצתו בסין. הוועדה שבחרה את המועמדים האחרונים בקטגוריות השונות ובהן גם 'כדורגלן השנה', היא ועדה בלתי תלויה המורכבת מגורמי מקצוע מנוסים בתחומי הספורט השונים ומנציגי ארגוני הספורט השותפים לפרס המצוינות. השרה והנהלת המשרד אינם מעורבים או שותפים להחלטות הוועדה .אנו מכבדים את עבודתה המקצועית של הוועדה ואת החלטותיה".

ערן זהבי באולפן וואלה! TALK. ראובן קסטרו
הפרשה נמשכת. זהבי/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully