וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו אלאך לשחקני מכבי חיפה: "מקווה שנצליח לעבוד בשיתוף פעולה"

13.12.2017 / 7:32

המנהל הטכני ערך אסיפה שניה השבוע בה הציג את העוזרים. מאס לשחקנים: "מקווה שנהנה אחד מהשני". הקבוצה לא תשנה שיטה, השחקנים נזהרים: "חווינו מספיק משברים, לא נאמר שתקופה טובה יותר בפתח"

צילום: אדריאן הרבשטיין

אחרי שכינס אסיפת שחקנים ראשונה השבוע, המנהל הטכני של מכבי חיפה מוחמד אלאך יקיים היום בצהריים מסיבת עיתונאים בה ידבר על סאגת גיא לוזון ומה שהוא מתכנן לקראת המשך העונה עבור המועדון. אתמול באימון הוצגו איתי מרדכי ורוב מאס בפני השחקנים, שהעידו כי האימון הראשון תחת השניים התנהל באווירה טובה. אלאך פנה לשחקנים, ובשיחה שניה שהוא מקיים איתם השבוע הציג את הפנים החדשות בצוות שלו. "כרגע אלה המאמנים שלכם. אנחנו משפחה, נמשיך להתנהל כמו משפחה ואני מקווה שנצליח לעבוד בשיתוף פעולה", אמר והעניק את שרביט האימון לעוזרו המאמן מאס. "אנחנו נעבוד בשיתוף פעולה, אני מקווה שנהיה קבוצה שמחה ונהנה אחד מהשני", אמר. "הכי חשוב שנהנה לעבוד יחד. אנחנו נעבוד קשה כדי להשיג תוצאות". חיפה ערכה שני אימונים אתמול. הראשון היה אימון גופני והשני התמקד במשחקונים. המנכ"ל אסף בן דב נכח באימון הבוקר אך לא שוחח עם השחקנים.

עוד בנושא

עשרה אנשים שלא אהבו את הפרידה של מכבי חיפה מגיא לוזון
מו אלאך הוא כבר חלק מהפארסה: על האופן שבו גיא לוזון פוטר
למרות עזיבת לוזון: מכבי חיפה לא תשנה את ההחלטה בנוגע לקפטנים

מנהלה המקצועי של מכבי חיפה מו אלאך ביציע. ברני ארדוב
מתחיל לעבוד. אלאך ביציע/ברני ארדוב

אלאך החליט כי סגנון המשחק של חיפה יהיה התקפי יותר. נראה כי הקבוצה לא תשנה את השיטה, ותמשיך ב-4:3:3 המסורתי שלה ("רוב המאמנים ההולנדים אוהבים את השיטה הזאת", הסבירו בחיפה). חיפה יצאה אתמול בקמפיין בו השחקנים זרים של הקבוצה וגם ניקיטה רוקאביציה יצאו בקריאה לקהל לבוא ולעודד במשחק הבית הקרוב. "יש תחושה של אווירה שונה. בניגוד לפעמים האחרות, שחקנים כאן נזהרים לומר שתקופה טובה יותר בפתח. אנחנו למודי אכזבות וחווינו מספיק משברים. קשה עכשיו לומר שהכל יצליח, אבל מה שבטוח הוא שנעשה הכל כדי שזה יקרה". שחקן אחר הוסיף: "אנחנו חייבים את הקהל איתנו עכשיו. בלי מחאות, בלי מתיחויות. אנחנו יודעים שחלק מהם לא אהבו את גיא. עכשיו יש כאן אנשים אחרים, הם חייבים לתמוך בנו. דחיפה של 20 אלף אוהדים במשחק הקרוב, משחק שנגיע אליו משוחררים ולא לחוצים, תדחוף אותנו קדימה".

אלאך הבטיח לאנשי המועדון כי בקרוב מאוד יגבש סדר עדיפויות בנוגע למאמנים שהוא מעוניין להביא לארץ. המנהל הטכני עושה הפרדה בין מאמנים שאינם תחת חוזה, כמו פרד רוטן ומאמן נבחרת סלובניה סרצ'קו קטאנץ לבין מאמנים שנמצאים תחת חוזה, כמו מאמן כרונינגן ארנסט פאבר. "למו יש מספר מועמדים, ועוד עשרות שהוצעו לו. העיתוי שבו נחליט למנות מאמן נקבע מאיזו רשימה ייבחר המאמן המיועד. אנחנו לא לחוצים ורוצים להביא לכאן מאמן איכותי שאימן קבוצות גדולות בשנים האחרונות. בקרוב מאוד תתגבש החלטה ונמנה מאמן", אמרו אתמול בחיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ארנסט מאבוקה, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
כבר לא יוצאים בהצהרות. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully