וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: מיקי גורקה מונה לעוזר מאמן הקבוצה

11.12.2017 / 20:08

האדומים צירפו את המאמן שפוטר לאחרונה מבני הרצליה והוא יעבוד לצידו של המאמן הראשי מודי מאור: "רצינו להביא איש כדורסל מנוסה, עם ידע נרחב הן בכדורסל הישראלי והן באירופה"

one

הפועל ירושלים הודיעה היום (שני) על מינויו של מיקי גורקה לתפקיד עוזר מאמן הקבוצה. גורקה שפוטר לאחרונה מאימון בני הרצליה יעבוד תחת המאמן הנוכחי מודי מאור.

מודי מאור התייחס לצירופו של גורקה כשאמר: "כשחיפשנו לחזק את הצוות המקצועי, רצינו להביא איש כדורסל מנוסה, עם ידע נרחב, הן בכדורסל הישראלי והן בכדורסל האירופי ואני חושב שההצטרפות של מיקי עונה על כל הדרישות. אין לי ספק שהעבודה המשותפת תהיה מספקת, יעילה ומועילה, ואני בטוח שההצטרפות של מיקי תסייע לנו רבות".

עוד בנושא
גלן רייס ג'וניור: "אנחנו לא פה כדי לתת הצהרות, אלא כדי לנצח"
גורם במכבי תל אביב: "היינו צריכים לעשות עבודה הרבה יותר טובה בהגנה"
שי דורון: "הייתי סחוטה, הרגשתי שאני חייבת להתנתק"

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה. מגד גוזני
חוזר לליגה. גורקה/מגד גוזני

גורקה בן ה-44 החל את דרכו בבני הרצליה בעונת 14/15 כעוזר מאמן וסיים את העונה כמאמן ראשי, תפקיד בו החזיק מאז עד לתחילת החודש הנוכחי. בעונה שעברה רשמה הרצליה מאזן 15:18, סיימה במקום החמישי בעונה הרגילה למרות מכת פציעות קשה של מספר שחקנים מובילים והעפילה בפעם השנייה ברציפות לפלייאוף. בנוסף, עלתה הרצליה לרבע גמר גביע המדינה וחזרה לשחק באירופה לראשונה מאז 2009.

את העונה הנוכחית פתחה הרצליה בליגה עם מאזן של שישה הפסדים ושני ניצחונות בלבד, כולל 99:74 ביתי ומביך מאוד אתמול מול גלבוע/גליל במה שהתברר כמשחקו האחרון של גורקה בתפקיד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully