וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלן רייס ג'וניור: "אנחנו לא פה כדי לתת הצהרות, אלא כדי לנצח"

11.12.2017 / 8:31

כוכב הניצחון על מכבי תל אביב הבהיר: "אנחנו מאמינים שאנחנו שייכים לצמרת, כך שזה לא ניצחון גדול כמו שאומרים". דן שמיר: "היינו קבוצה התקפית לא כל כך טובה עד שגלן הגיע"

one

בשנה שעברה רשמה הפועל חולון ניצחון ראשון אי פעם בליגה הסדירה ביד אליהו על מכבי תל אביב, כך שהניצחון אמש (ראשון) 89:93 על הצהובים לא היה היסטורי. העובדה הזאת לא הפריעה לכ-200 אוהדים לחכות לשחקנים מחוץ להיכל ולכמה מהם לפצוח בריקודים בירידה ממחלף לה גרדיה, מה שקצת הפריע למשטרה שעברה באזור.

אחרי פתיחת עונה שכללה חמישה הפסדים בכל המסגרות, הפועל חולון לוהטת. הסגולים רשמו את ניצחונם השביעי ברציפות בליגה, עלו למקום השני, ועשו זאת בצורה משכנעת. החבורה של דן שמיר הוליכה ב-18 הפרש, ראתה את מכבי תל אביב מורידה למינוס 3, אבל שלשות של תמיר בלאט וחנן קולמן גמרו את המשחק. מעל כולם היה גלן רייס ג'וניור, שקלע 28 נקודות ב-11 מ-23 מהשדה.

"מה שהיינו צריכים לעשות זה לשמור על היתרון ולמנוע מהם לחזור", סיפר רייס ג'וניור בסיום המשחק, "היה להם קאמבק אחד גדול, אבל היינו מספיק מרוכזים כדי לעצור את זה. אני רגיל לסיטואציה של להיות סקורר מחלק מהקבוצות האחרונות שלי. לא חושב שאני מבין את המשמעות של הניצחון הזה, זה נראה רק כמו עוד משחק בשבילנו. אנחנו מאמינים שאנחנו שייכים לצמרת, אז אנחנו לא חושבים שזה ניצחון גדול כמו שאומרים".

הכוכב של חולון היה ידוע עד עתה בעיקר בשל בעיות משמעת בעבר, אבל בינתיים הכול עובד כשורה והחיבור שלו עם האוהדים מצוין. "אני ממש נהנה כאן, הקהל של חולון נהדר", אמר רייס, "הם מביאים אנרגיה נהדרת, אין לך ברירה אלא להודות להם על התמיכה בכל משחק. אני לא מתעסק אם אני הכי טוב או לא, אני רק בא לעזור לנצח משחקים. אנחנו לא פה כדי לתת הצהרות, אנחנו כאן כדי לנצח משחקים. ניקח את זה משחק אחרי משחק עד שנגיע לאליפות שזאת המטרה הסופית".

עוד בנושא:

גורם במכבי תל אביב: "היינו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בהגנה"
נבן ספאחיה התאכזב: "לא מנצחים עם 23 איבודים"

שחקני הפועל חולון תמיר בלאט, חנן קולמן. ברני ארדוב
"הרים את עצמו ואת התרומה". בלאט/ברני ארדוב

סגנון המשחק המעט פרוע של רייס ג'וניור גורם לפעמים לתהיות לגבי איך דן שמיר הקפדן מסתדר איתו. המאמן אמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק: "צריכים להבין את הראש של שחקנים. גלן שחקן מאוד מוכשר שרוצה לעשות כמה שיותר, והוא גם יכול. היינו קבוצת התקפה לא כל כך טובה לפני שהוא הגיע. הוא עשה היום 28 נקודות, כנראה שצריך לתת לו גם קצת. המשחק הוא של השחקנים והם עושים הכול. בגדול צריך לשים אותם ביחד ולתת להם להבין איך לשחק ביחד".

הסנטר טיישון תומאס, שסיפק משחק סולידי עם 11 נקודות ו-6 ריבאונדים, הוסיף: "כולנו אוהבים את גלן, אבל אנחנו טובים כקבוצה. במשחק האחרון שלנו בליגת האלופות חזרנו בלעדיו. הוא חלק חשוב בקבוצה אבל לא הכי חשוב - כולנו חלקים חשובים מאוד. אני מאוד שמח מהתוצאה. אני חושב שזה סוג של ההצהרה שלנו כקבוצה. לבוא ולנצח את מכבי תל אביב בחוץ זה דבר שמוכיח שאנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה".

במהלך המשחק איבדה חולון את שלומי הרוש ששבר את אפו וצפוי להיעדר בשבועות הקרובים. גיא פניני נטש בגלל מתיחה במפשעה, ייבדק היום והוא בספק למשחק מחר נגד מורסיה בליגת האלופות (המשחק יתקיים בראשון לציון).

מי שהתעלה בצל הפציעות היה תמיר בלאט, שסיים עם 14 נקודות (4 מ-7 ל-3) ופעולות נהדרות במאני טיים. "בסיטואציה הנוכחית, בוואקום שנוצר, תמיר היה צריך להרים את עצמו ואת התרומה שלו. הוא אחד מהשחקנים שצריך לעשות אצלנו נקודות והרבה", סיפר שמיר על השחקן הצעיר, "אני רוצה שייקח כמה שיותר זריקות ושיעשה כמה שיותר החלטות. ככל שנתקדם אני מקווה שהוא יהיה אחד החלקים החשובים שלנו. הוא מאמין בעצמו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את מכבי תל אביב 89:93

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully