וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "בני בן זקן צריך ללמוד מהטעות שלי ולהיות קשוב ל-DNA של בית"ר"

מאמן הנבחרת לשעבר מנתח את הטעויות של גיא לוזון ("קלאוס וקאיו הם אנטי לסגנון שלו"), מסביר מה בן זקן צריך לעשות בבית"ר ("חייב להיות קשוב לזהות המועדון") ומבהיר שלא יגיע למכבי חיפה בקרוב: "אסיים את העונה בערוץ הספורט"

ברני ארדוב

מאמן נבחרת ישראל לשעבר אלי גוטמן ערך היום (ראשון) ראיון לתוכנית הפייסבוק "חמי וטוכמן" בוואלה! ספורט, והתייחס למצב בבית"ר ירושלים ("בן זקן צריך ללמוד מהטעות שלי"), על האפשרות שיעבור למכבי חיפה ("את העונה הזו אני אסיים בערוץ הספורט") ועל הטעויות של גיא לוזון ("קלאוס וקאיו הם אנטי לסגנון המשחק שלוזון הצליח בו").

עוד בנושא

אסף נמני בראיון: "מכבי חיפה ותהליך לא הולכים ביחד"
קונצנזוס של אנטי: אורן יוסיפוביץ על סיום דרכו של גיא לוזון במכבי חיפה
רוני לוי: "לא חושב שנכשלתי במכבי חיפה, איתי יעקב שחר הצליח עם המאמן"
בית"ר ירושלים: בן זקן מקבל גיבוי, שכטר: "בני מאמן מצוין, אין מה להתעסק בזה"

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"מאמין שאחזור לאמן". גוטמן/מגד גוזני

על בני בן זקן והיחס לו הוא עצמו זכה מאוהדי בית"ר לפני 16 שנה: "אני רוצה לייעץ לבני בן זקן שילמד מהטעות שאני עשיתי. כשאתה בא לבית"ר, זה מועדון עם DNA. ולמרות שאתה בא עם אג'נדה, אתה חייב להיות קשוב וגמיש. ה-DNA של בית"ר הוא כדורגל התקפי, שמח, והמאמן רוצה לשחק כדורגל מנצח. צריך לדעת למצוא את השילוב בין הכדורגל המנצח למשמח. הוא חייב להיות קשוב יותר לזהות של המועדון. אסור להגיע למצב שמגיעים חמישה שחקני הגנה מול רעננה בדקות האחרונות. אם הוא יקשיב ל-DNA של המועדון, אין לי ספק שהוא יוכל להאריך ימים ולהצליח בבית"ר ירושלים".

על גוטמן הפרשן: "אני בן אדם שמתכונן לכל דבר. כשנפגשתי עם מנכ"ל ערוץ הספורט לא ידעתי לאן זה יוביל, אבל אמרתי לעצמי שאם אני לוקח את זה, אני רוצה לעשות את זה כמו שצריך. נברתי ב-ESPN, בסקיי, באתרים בגרמניה, כדי להבין את המקצוע הזה ואיך הוא עובד".

על האפשרות שיאמן את מכבי חיפה, והאם הוא בכלל רואה את עצמו חוזר לאמן בכדורגל הישראלי: "נכשלתי בהפועל תל אביב, וטוב לי איפה שאני נמצא היום. את העונה הזו אני אסיים בערוץ הספורט, אלא אם תהיה הצעה מיוחדת מאוד. אבל אני מאמין שאחזור לאמן".

על גיא לוזון וסגנון המשחק שלו: "אני חושב שגיא נבנה עד היום בשתי קבוצות שהוא מאוד הצליח בהן, מכבי פתח תקוה וסטנדרד ליאז'. אלה שתי קבוצות ששיחקו בהן שחקנים מהירים מאוד, אבל לא בכל קבוצה יש שחקנים כאלה שדוחפים מהר קדימה. אני חושב שגיא השנה, אם זה הסגנון שלו, אתה צריך להביא את השחקנים שמתאימים לסגנון הזה. קלאוס וקאיו, למשל, הם אנטי לסגנון המשחק שגיא לוזון הצליח בו. אם אתה מתפשר בדרך על דברים שלך, זה מה שעלול לקרות".

האם הוא חש החמצה שלא פיתח קריירה בחו"ל: "מצד אחד, אני לא יכול להצטער מקריירה שלא נעשתה עד היום. כאחד שהתחיל מלמטה, הגעתי רחוק ללא קיצורי דרך. היה שלב מסוים בקריירה שכן התאכזבתי, אחרי שהפועל תל אביב עלתה לשלב הבתים בליגת האלופות ושיחקה שם מצוין, או אחרי הקמפיין הראשון שלי בנבחרת ישראל, ראיתי שלא קיבלתי שום הצעה, גם ממדינות כמו בלגיה, שוויץ, הולנד. היו הצעות מדרג נמוך באוסטריה. אני יכול לבוא ולומר שזה כן מאכזב אותי".

  • עוד באותו נושא:
  • אלי גוטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully