וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "לא חושב שנכשלתי במכבי חיפה, איתי יעקב שחר הצליח עם המאמן"

המאמן שעזב את הירוקים בטונים צורמים דיבר בתכנית של טוכמן וחמי על מצבם הנוכחי: "יש תקופות שאתה לא מוצא את המסלול הנכון, אין ספק שבמכבי חיפה בסוף ימצאו את הדרך בחזרה. זה חשוב לכדורגל הישראלי, ובסוף זה יקרה"

ברני ארדוב

בבוקר שאחרי עוד החלפת מאמן במכבי חיפה, התראיין היום (ראשון) רוני לוי לתכנית של טוכמן וחמי, ודיבר על מצבם של הירוקים: "אני פחות מעורה במה שקורה היום במכבי חיפה, אבל בדברים האלה לפעמים זה עניין של איך אתה תופס את איש המקצוע שלך. אם אתה תופס אותו כאיש מקצוע טוב, צריך לראות איך הם מעבירים אימון, איך הם מבחינה טקטית, ונראה שזה פחות מעניין. אם יש לך מישהו רציני צריך לדעת לעבור את התקופה הקשה כשמדובר באיש מקצוע טוב, כי בסופו של דבר התוצאות הטובות יגיעו".

על הפיטורים שלו ממכבי חיפה אמר לוי: "מערכת היחסים הייתה קצת טעונה ביני ובין מכבי חיפה, אין קשר למנהל המקצועי, אני לא הייתי מרוצה והם לא היו מרוצים. לא הייתה דרך אחרת מלבד להיפרד. יצא לי לשמוע כותרות מהארץ, אני לא חושב שנכשלתי בקדנציה האחרונה במכבי חיפה. הגעתי לקבוצה במצב מאוד לא טוב, הייתה בעיית התנהלות קשה שסבלתי ממנה כל השנה. היתה לנו התחלה נוראית, אבל הצלחנו לסיים מקום רביעי ולקחת גביע, שכדי לקחת אותו ניצחנו את כל הקבוצות הגדולות. זאת הייתה שנה בסדר גמור, ובשנה הזאת יעקב שחר הצליח עם המאמן".

על השינויים התכופים בסגל אמר: "בקדנציה שלי לא הבאנו יותר מדי שחקנים. יש סיטואציות במועדון, כשאתה מגיע ונעשה רכש מסוים, ולא תמיד אפשר לעשות את השינויים כמו שאתה רוצה. זה לא מונופול. עשו יותר מדי שינויים, ולפעמים צריך לעשות תהליכים. אתה צריך להגיע למצב שיש שחקנים שאתה מאמין בהם וקבוצה שאתה יכול לרוץ איתה".

עוד בנושא

למה כולם שמחו בנפילתו של גיא לוזון? הטור של אורן יוסיפוביץ
אסף נמני, עוזרו של לוזון: "מכבי חיפה ותהליך לא הולכים ביחד"
היום שאחרי: רשימת המועמדים של מו אלאך להחלפת לוזון

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם רוני לוי. ברני ארדוב
"מה שהוא הלך אחורה הרבה אנשים לא הלכו קדימה". רוני לוי עם יעקב שחר/ברני ארדוב

כשנשאל האם צריך למנות מאמן ישראלי או זר למכבי חיפה השיב לוי: "זה עניין של מה שמתאים למקום מסוים. כל אחד יודע מה מתאים לו. לתעודת זהות אין משקל, חשוב שיהיה מאמן טוב. יש מאמנים ישראלים טובים ופחות טובים, וכך גם לגבי הזרים". על התאמתו של מו אלאך לירוקים אמר: "כל מועדון, ולא בהכרח מכבי חיפה, עושה מה שמתאים בשבילו. אפשר להביא מנהל טכני, שיחליט מי יהיה בסגל. לי נראה שלקחו את הקונספט הזה בארץ למקומות לא נכונים. לא רואה מקומות בעולם שהמנהל הטכני קובע מה תהיה ההתנהלות המקצועית ומי ישחק ולא ישחק. במכבי פתח תקוה למשל יש משהו שתפס אותי. עומר גולן נמצא שם, והוא קרוב לאבי לוזון וקרוב למאמן. הכל עניין של הגדרת סמכויות. אתה לא יכול להביא למאמן בכיר מישהו שיקבע מה האסטרגיה ומי יהיו השחקנים".

על יעקב שחר אמר לוי: "אני לא חושב שהוא צריך להיות מעודכן יותר, או לעבוד אחרת. מה שהוא הלך אחורה הרבה אנשים לא הלכו קדימה. יש תקופות שאתה לא מוצא את המסלול הנכון. היו גם בתקופת יענקל'ה שבע שנים לא טובות עד שתפסו את הגל הנכון ונהיה שוב מחזור של קבוצה שזוללת תארים ושולטת בכדורגל הישראלי. לי אין ספק שבמכבי חיפה בסוף ימצאו את הדרך בחזרה. זה חשוב לכדורגל הישראלי, ובסוף זה יקרה".

כשנשאל לגבי הבעיות של הכדורגלן הישראלי אמר: "אחת מהבעיות הוא שכר גבוה מדי. הם מתאמנים איך שהם רוצים, כי הם מרוויח הרבה מאוד. אני לא בעד תקרת שכר. אני חושב ששחקנים שמרוויחים הרבה מאוד צריכים להיות טוטאליים. אומרים עליי הרבה שאני קשה, שאני קשוח, אבל בסך הכל יש לי דרישות ואין לי פשרות. פה אנחנו קצת לוקים בחסר. יש לנו הרבה מאוד שחקנים מוכשרים שצריכים הרבה מאוד עבודה. אם נעשה את זה, אולי נצליח יותר".

על סיכויי האליפות שלו עם אנורתוזיס בקפריסין אמר: "יהיה קשה מאוד לזכות באליפות. חמש הקבוצות הראשונות בליגה מאוד מאוד חזקות, יש לנו קבוצה טובה ואיכותית, אבל הסגל די קצר והתקציב לא מאוד גדול. חסר לנו שחקן או שניים וזה משמעותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
  • עוד באותו נושא:
  • רוני לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully