וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בן זקן מקבל גיבוי, שכטר: "בני מאמן מצוין, אין מה להתעסק בזה"

10.12.2017 / 10:34

הלחץ בבית"ר גובר למרות ה-2:3 על רעננה: מעמדו של המאמן ששוב ספג קריאות מהקהל יציב ("זה מזכיר את תקופת אלי גוטמן"), החלוץ מגונן עליו ("מוכן לנצח 2:3 עד סוף העונה"), מחמאות לקליימן

צילום ועריכה: קובי אליהו

"זה מזכיר את מה שהיה עם אלי גוטמן", אמרו אתמול (שבת) בבית"ר ירושלים אחרי הניצחון 2:3 על הפועל רעננה. רק לעתים נדירות קבוצה מנצחת, והקהל דורש את ראשו של המאמן. לכן מה שקרה אמש החזיר את בית"ר 16 שנה אחורה, לימים בהם גוטמן אימן את הקבוצה ופוטר כשהוא בעיצומו של מאבק האליפות, רק משום שסגנונו לא היה מספיק התקפי.

בן זקן עומד במבחן התוצאה, אבל היכולת של בית"ר והעובדה שהיא מתגוננת, ועוד בבית מול רעננה הקטנה, פשוט לא משתלבת ב-DNA של המועדון. בבית"ר אין שום כוונה לסיים את ההתקשרות עם המאמן בשלב זה, בטח לא בשבוע שלפני המפגש מול מכבי תל אביב. "אי אפשר לשקר ולהגיד שהקריאות האלה לא הפריעו", אמרו בקבוצה. "אנחנו צריכים את הקהל איתנו. אם ככה זה היה בניצחון, מפחיד לחשוב מה יהיה אם נפסיד בבית".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים ניצחה 2:3 את הפועל רעננה במושבה
אוהדי בית"ר שוב קיללו את בן זקן, שאמר: "אלה התנאים"

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בן זקן לא הולך לשום מקום. בינתיים/קובי אליהו

בקבוצה שוב החמיאו לבוריס קליימן על עוד תצוגה שמנעה הפסד נקודות אתמול וכן לאיתי שכטר, שכבש אתמול את השער השביעי שלו העונה. בית"ר היא הקבוצה שכבשה הכי הרבה שערים בליגה העונה, הרבה בזכות החלוץ. גם הוא כשניגש להתראיין אמש, ניסה שכטר להסתכל על החצי הכוס המלאה.

"הדבר היחיד שצריך להתייחס אליו הוא הניצחון שלנו", אמר. "עשינו סיבוב ראשון מדהים, וכבר אמרתי שבית"ר ירושלים זה מועדון מאוד לחוץ ומאוד מתוקשר וכל דבר יוצר בלאגן. אם נסתכל על הכדורגל, אז בית"ר השיגה 27 נקודות, עשינו סיבוב מדהים של שערים. התקשורת אוהבת להתעסק בדברים מסביב, פחות בדברים המקצועיים. ברור שיש רגעים במשחק שאנחנו משחקים פחות טוב, אבל צריך לזכור שאנחנו חסרים את עידן ורד וחן עזרא, שני שחקנים מאוד משמעותיים, שחקנים של מספרים, של גולים ובישולים, שלא נמצאים איתנו כבר כמה שבועות. הגנה היא לא רק של הקו האחורי, משחק ההגנה הוא גם של החלק הקדמי והרבה פעמים כשאתה מגיע להרבה מצבים ואתה כובש הרבה שערים, אתה גם מקבל גולים. אנחנו לא צריכים לקבל כאלה שערים של חוסר ריכוז, אבל אני מוכן לנצח 2:3 עד סוף העונה".

החלוץ יצא להגנתו של בן זקן בסיום הראיון, ואמר: "אני חושב שבני הוא איש מקצוע מצוין. זה נכון שיש רגעים במשחק שאנחנו נראים פחות טוב, אבל יותר טוב שנתעסק כולנו בקבוצה שמצליחה, מאשר במאמן או שחקן כזה או אחר. בית"ר השיגה 27 נקודות וכבשה 33 שערים, זה סיבוב מדהים".

בכל מקרה, בבית"ר ינסו להתרכז השבוע בהכנות למשחק מול סגנית האלופה. בבירה מקווים כי חן עזרא הסובל מרגישות במפשעה יהיה כשיר כבר למשחק הבא. הסיכויים שעידן ורד יחזור לסגל קטנים מאוד. הקשר סובל ממחלה והשבוע אמור לעזור בדיקה שאמורה להעריך עד מתי ייעדר. גם פול אדגר שנפצע באימון המסכם ביום שישי, אמור לעבור מחר צילום כדי לבדוק את חומרת פציעתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully