וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-30 אוהדים קיללו באימון מכבי חיפה, רוקאביציה התנצל בפני ההתאחדות

7.12.2017 / 23:30

האוהדים הגיעו לאימון ושרו לשחקנים וללוזון: "אין לכם כבוד". לאחר מכן, "הקופים הירוקים" פרסמו פוסט בפייסבוק נגד השחקנים ("בטוחים שרובם עדיין איתנו") והמאמן. האוסטרלי לא ייענש

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

כ-30 אוהדי מכבי חיפה הגיעו לאימון מכבי חיפה הערב (חמישי) וקיללו את השחקנים. בין היתר שרו האוהדים לשחקנים: "אין לכם כבוד", ו-"הפסדתם את הדרבי". גם המאמן גיא לוזון ספג קריאות "תתפטר". יש לציין כי האירוע עבר בצורה חלקה יחסית וללא אירועי אלימות מצד האוהדים, שעזבו את המתחם.

"היה חושך אז לא בדיוק ראינו כמה הם, אבל שמענו היטב השריקות וזה לא היה נעים. אנחנו בטוחים שרוב האוהדים עדיין איתנו", אמר אחד השחקנים. האוהדים הגיעו מעט אחרי תחילת האימון, נשארו כשעה ואז עזבו את המתחם. יש לציין כי שחקני הקבוצה קיימו את האימון על פני שני מגרשים שונים, אך הדבר לא מנע מהאוהדים לעבור למגרש השני ולהמשיך בקריאות.

בהמשך, פרסם ארגון האוהדים "הקופים הירוקים" פוסט בפייסבוק נגד השחקנים ונגד לוזון. "היכולת המבישה אותה מציגה מכבי חיפה מתחילת העונה הגיעה ביום שני לשיאה", נכתב בפוסט, "מעבר להפסד כזה או אחר, מבחינתנו הפסד בדרבי הוא פגיעה עמוקה בכבוד המועדון והוא דקירה עמוקה בלב שלנו. אנחנו לא מוכנים להיות לשק החבטות של הקבוצה בזמן שהסמל הירוק נרמס ונדרך בכל שבת מחדש.

עוד בנושא

יעקב שחר נפגש עם פיני זהבי במטרה לצרף מגן שמאלי זר
רוקאביציה ישלח מכתב התנצלות להתאחדות ולא יועמד לדין
גיא לוזון קיבל גיבוי, אך יתפטר במקרה של מעידה נוספת

הפוסט של "הקופים הירוקים"

"במהלך הערב הגענו לאימון הקבוצה עם מסר ברור: לוזון אתה האשם העיקרי, אבל אף אחד מהשחקנים לא נקי מאשמה. כל גורמי המועדון אשמים בביזיון שמכבי חיפה מציגה מתחילת העונה, באיפוק שלהם כלפי לוזון הם גרמו לביזיון להימשך. אדון גיא מתעקש לא לקחת אחריות ולהחזיר את המפתחות. לכן בלי קשר לתוצאה בשבת, המועדון חייב לשים סוף לסיפור ולפטר את הליצן מפ"ת ויפה שעה אחת קודם.

"את המשחק בשבת אנחנו נפתח ב-15 דקות ללא עידוד, כמחאה על היכולת בדרבי, ובעצם על סיבוב שלם בו מכבי חיפה מתבזה. ולכם השחקנים, אנחנו נעשה הכל כדי שהמאמן שלכם לא ישאר פה עוד הרבה זמן. כדאי לכם להתעורר מהר מאוד ולהתחיל לשחק כדורגל, אתם הבאים על הכוונת".

בתוך כך, ניקיטה רוקאביציה שלח מכתב התנצלות להתאחדות לכדורגל בעקבות פוסט שפרסם אחרי הדרבי החיפאי ובו ביקורת על צוות השיפוט. האוסטרלי לא יעמוד לדין. רוקאביציה כתב: "לא היה בכוונתי לפגוע בצוות השיפוט או בהתאחדות לכדורגל. הדברים שכתבתי נכתבו בסערת רגשות ואני מתנצל עליהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. שלומי גבאי
שוב נאלץ לספק תשובות. גיא לוזון/שלומי גבאי

שלושה ימים אחרי ההפסד הכואב בדרבי, הגיע היום גיא לוזון למסיבת העיתונאים השבועית של מכבי חיפה, לקראת משחק הבית הקרוב מול הפועל אשקלון (שבת, 18:15). המאמן ששומע לאחרונה בכל משחק את אוהדי קבוצתו קוראים לפיטוריו, כבר החליט להתפטר במקרה של מעידה ביתית מול הקבוצה מהתחתית, והוא יודע שרק ניצחון ישאיר אותו בתפקיד.

לוזון אמר בפתח דבריו: "בספורט התוצאות הן הכול. זה הדבר הכי חשוב. אך מצד שני אם היית אומר לי שנשחק כך לפני משחק הייתי קונה את זה בשתי הידיים. 20 בעיטות לשער היריבה מקנה ניצחון בהפרש של כמה שערים. יש אכזבה ותסכול מאיבוד הנקודות אך היינו טובים במשחק הזה. להרים את הקבוצה מבחינת רמת כדורגל, אנחנו מרימים אותה. מבחינת תוצאות אנחנו לא מיישמים את השליטה שלנו במגרש. נגד בית"ר היינו יותר טובים ולא ניצחנו. צריך להרים את המורל של השחקנים ולגרום להם להבין שעם יכולת כזו התוצאות יבואו. אנחנו צריכים לבוא להפגין יכולת של לכבוש ארבעה וחמישה שערים. יש לנו סגל מצוין ויש לנו יכולת לנצח חמישה משחקים ברציפות. אחרי המשחק האחרון אני יודע שאפשר להביא את השיפור בכדורגל לידי ביטוי גם בתוצאות".

לוזון הוסיף: "שום שיחה שלי עם אף שחקן או עם איש מועדון בכל מועדון שאני נמצא בו לא תצא לתקשורת. זה לא רלוונטי מה אני מדבר".

על המטרה בשבועות הקרובים: "הרצון שלנו לשחק כדורגל טוב ולנצח כמה שיותר משחקים. לדעתך שיחקנו הגנתי השבוע? נגד בית"ר היה הגנתי? נגד סכנין היה הגנתי?. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא. שנסכן את השער ושנביא את התוצאות הרצויות. שיחות שלי עם אחרים? כשהוצאנו תיקו נגד מכבי תל אביב הביקורות היו כאילו הפסדנו 20:0. להפועל חיפה הפסדנו אבל שיחקנו טוב יותר ושוב היו ביקורות. אם היינו מנצחים את הפועל חיפה כמו שהם ניצחו אותנו, כמעט בלי לעבור את החצי, היו קוטלים אותנו. אני מאמין שמי שמשחק כדורגל טוב בסוף ישיג גם תוצאות".

גיא לוזון, סנטיהו סלליך, מכבי חיפה. שלומי גבאי
אופטימיים. סלליך ולוזון/שלומי גבאי

על עוזרו החדש רוב מאס: "הוא עדיין לא הגיע לארץ. הוא יגיע ואני אפגש איתו. הוא עוזר מאמן וזה הכול. הוא צריך להגיע ביום שישי ולא נראה לי שהוא יהיה על הספסל. אנחנו צריכים במשחק הקרוב מול אשקלון לשחק טוב, להיות דומיננטיים ולנצח".

סינטאיהו סלליך הוסיף: "היה לי פרק של שלוש שנים במאריבור היה טוב לחזור למכבי חיפה עם קהל כזה ואצטדיון כזה. אני שמח לחזור. כולם יודעים שהתוצאות לא טובות. אך אם מסתכלים על החודש האחרון אנחנו יותר דומיננטים. אם היינו מנצלים את המצבים שלנו התוצאות היו יותר לטובתנו. אנחנו לא נוותר ונמשיך את התנופה שלנו מבחינת הכדורגל כדי לתת את גולים. צריך לפרוץ את הסכר ואני מקווה שנעשה זאת גם במשחק הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully