וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "אם נבין שכל משחק זו מלחמת עולם נוכל להישאר למעלה"

7.12.2017 / 10:45

הפועל חיפה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד מ.ס. אשדוד (שבת, 16:00, ספורט 4) במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל. ניסו קפילוטו שיחזור להרכב: "הקהל הוא עוד שחקן עבורנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניר קלינגר וקפילוטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוליכת ליגת העל הפועל חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ נגד מ.ס. אשדוד (שבת, 16:00, ספורט 4) במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל. עבור מאמן האדומים ניר קלינגר זהו מפגש נגד המועדון איתו ירד לליגת המשנה בסיומה של עונת 2014/15. האדומים מגיעים להתמודדות אחרי ניצחון יוקרתי בדרבי 0:1 על מכבי חיפה ומעוניינים להמשיך את המומנטום החיובי.

ניר קלינגר אמר במסיבת העיתונאים: "אמרנו עוד לפני הדרבי שכל משחק ליגה נותן שלוש נקודות על ניצחון ונקודה לתיקו. דרבי זה רק שלוש נקודות. העובדה שאשדוד בתחתית רק מעצימה את הקושי. אחרי הדרבי לא נתנו לשחקנים יום חופש. עשינו טיפולים, נתנו לשחקים להתאושש והתחלנו הכנה מנטאלית. אמרנו לשחקנים שאם לא תהייה המשכיות מבחינת היכולת, כאילו לא עשינו כלום בדרבי. אם לא נהייה אינטנסיביים, לא נוכל להמשיך לנצח".

כשנשאל האם עבורו לחזור לאשדוד עימה ירד ליגה, כמאמן המצליח בליגת העל כיום ענה: "אני לא מתכוון להתייחס לעבר שלי באשדוד. אני מדבר עכשיו רק על הפועל חיפה. זה מחוץ לנושא הכדורגל. הייתי שנתיים באשדוד וזה נגמר. עכשיו אני בהפועל חיפה והקבוצה שלי עושה דברים נפלאים". על הדרבי הביתי הראשון אותו ניצחו האדומים לראשונה מזה 22 שנה אמר המאמן: "כל הכבוד לשחקנים. הם הראו מחויבות. וזה היה חשוב גם לקהל שמקבל דלק וצומח מדברים כאלו. ניצחנו את הדרבי לא במשחק שיא".

עוד בנושא
מכבי חיפה: שחר נפגש עם פיני זהבי. המטרה: לקדם החתמת מגן שמאלי זר
סיבוק עשוי להישאר. פתח תקוה תשחרר את אחד הקשרים הזרים?
ג'ורדי קרויף: "אנחנו רוצים לגמור את העונה האירופית עם טעם טוב"

שחקני הפועל חיפה חוגגים. ברני ארדוב
ימשיכו במומנטום גם באשדוד? אוהדי הפועל חיפה עם השחקנים/ברני ארדוב

קלינגר התייחס גם למצב הסגל לקראת אשדוד. לדבריו: "ניסו קפילוטו (שהורחק במשחק נגד מכבי תל אביב ונעדר מהדרבי) יחזור למרכז ההגנה, למרות שגל אראל עשה עבודה מצוינת. גבריאל תמאש התאושש מהפציעה שלו. לגבי עדן בן בסט נדע אחרי האימון היום מה מצבו. שאר השחקנים כשירים".

על המצב בטבלה אותה כאמור מובילה הפועל חיפה אמר המאמן: "יהיו עוד תהפוכות. אנחנו לא מסתכלים על באר שבע בכל משחק שלהם. אנחנו לא בחלום. אנחנו בסיטואציה שאנחנו רוצים להיות בה. חשוב שלא נתנפח. אם השחקנים יבינו שכל משחק זה מלחמת עולם נוכל להישאר למעלה".

ניסו קפילוטו שיחזור למרכז ההגנה של האדומים הוסיף: "היה כיף לראות את החבר'ה בדרבי. הייתי משוכנע שהשחקנים יילחמו ויאבקו על כל סנטימטר במגרש. נותנים את הנשמה ואת הלב בשביל ניצחונות. זה כיף גדול. הקהל הוא עוד שחקן עבורנו".

על הכרטיס האדום שספג אמר שחקן ההגנה: "אני לומד מכל דבר שקרה לי בקריירה"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully