וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "אנחנו רוצים לגמור את העונה האירופית עם טעם טוב"

מאמן מכבי תל אביב דיבר במסע"ת לקראת המשחק מול ויאריאל בליגה האירופית. באבין: "אנחנו רוצים לנצח בשביל האוהדים שלנו שיגיעו" (חמישי, 20:00, ספורט 1). המארחת תעלה בהרכב משני

מחזור 6הסתיים07/12/2017
ויאריאל
    1:0
    • (60) בלקמן
    מכבי תל אביב
    צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

    מכבי תל אביב לא רוצה לסיים את השתתפותה בשלב הבתים של הליגה האירופית כראשונה אי פעם שלא משיגה שער זכות. ההזדמנות האחרונה שלה לשנות את המאזן המאופס שלה בטור הכיבושים תגיע מחר (חמישי, 20:00, ספורט1) באל מדריגל מול ויאריאל הספרדית, שכבר הבטיחה את עלייתה מהמקום הראשון בבית א' ותופיע עם הרכב משני.

    מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר במסיבת העיתונאים: "כמו שכולנו יודעים, הודחנו כבר. המוטיבציה לעלות לסיבוב הבא לא קיימת, אבל תמיד טוב לבוא ולשחק בספרד נגד קבוצת לה ליגה. אנחנו רוצים לסיים את העונה האירופית בצורה טובה ועם הרגשה טובה. היה לנו קמפיין מאכזב ובצורה מסוימת אנחנו רוצים לשנות את הרושם כדי שנוכל להתרכז בליגה בצורה טובה יותר. אני חושב שהיו לנו הרבה משחקים עד כה. אם אתה בוחר להיות שחקן כדורגל מקצוען, זה מה שאתה צריך להתמודד איתו. יש כמה שחקנים שלנו שיחזרו מחר. יש לנו גם בשבוע הקרוב שלושה משחקים אז אנחנו צריכים לרענן קצת את השורות, אבל אנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה. לכן נבחר בהרכב רציני למשחק.

    "ויאריאל גם שיחקה העונה הרבה משחקים. הצלחנו לעשות איתם 0:0 בבית, יש לה דינמיקה חיובית, היא השיגה הרבה נקודות. הם היו צריכים להתמודד עם הרבה פציעות אבל אנחנו יודעים שוויאריאל משחקת כדורגל עם הרבה שחקנים צעירים ותמיד רוצה לנצח. אנחנו מכבדים אותם מאוד. מחר נראה הרבה שחקנים צעירים של ויאריאל שינסו להוכיח למאמן שלהם שמגיע להם לשחק ולכן הם יהיו מלאי מוטיבציה מולנו".

    בלם מכבי תל אביב ז'אן-סילבן באבין, ששיחק בעבר בגרנאדה וספורטינג חיחון, גם הגיע למסיבת העיתונאים ואמר: "לא שיחקנו מספיק טוב באירופה העונה ואנחנו רוצים להשיג ניצחון אחד בשלב הבתים. הרבה אוהדים שלנו מגיעים מחר ואנחנו רוצים לספק להם הופעה טובה".

    ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
    מקווה לסיים את העונה האירופית בטעם טוב. קרויף/ברני ארדוב

    ויאריאל מרוכזת במשחק הליגה הקרוב מול ברצלונה ותנצל את המפגש עם מכבי תל אביב בעיקר כדי לתת הזדמנות למחליפים ולהריץ את השוער סרחיו אסנחו, שחזר לאחרונה אחרי היעדרות ארוכה. שחקני הרכב כמו מריו גספאר, אלברו גונסאלס, ויקטור רואיז, ז'אומה קוסטה, רודרי וסדריק בקאמבו יזכו למנוחה ואפילו לא נכללים בסגל, כשבנוסף נעדרים הפצועים קרלוס באקה, ניקולה סאנסונה, רובן סמדו, סמו קסטייחו ודניס צ'רישב. מאנו טריגרוס ופאבלו פורנאלס צפויים להיות שני שחקני ההרכב היחידים שיפתחו גם מחר.

    המאמן חאבי קאייחה אמר במסיבת העיתונאים: "יהיו הרבה שינויים, ניתן הזדמנות להרבה שחקני בית. אנחנו סומכים עליהם כי אנחנו מאמינים שהם מוכנים להתחרות. לאף אחד אין כוונה לעשות צחוק מעצמו, אני לא חושב שנוריד את הרמה. המשימה הושגה, אבל אנחנו מכבדים את המפעל ובאים ליהנות ולנצח".

    שוער ויאריאל, סרחיו אסנחו. GettyImages
    חוזר לשער. אסנחו/GettyImages

    הרכבי הקבוצות

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully