וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוק עשוי להישאר. פתח תקוה תשחרר את אחד הקשרים הזרים?

7.12.2017 / 9:07

אחרי שקיבלה החלטה להיפרד מהבלם במועדון מזהים אצלו שיפור במחזורים האחרונים. סומא וניניס על הכוונת, ציפיה לשיפור גם אצל טאדה. עוד לפני ההחלטה, שמם של דייביסון וקבסלה שוב עלה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי פתח תקוה החליטו לשחרר לפחות זר אחד מהסגל במהלך חלון ההעברות בינואר, אולם בימים האחרונים נרשם שינוי מהותי בתכניות של המועדון: תומאש סיבוק כבר לא נמצא בראש הרשימה של השחקנים שאמורים לעזוב בעקבות השיפור שהוא מגלה במחזורים האחרונים. ייתכן ולקבוצה יצטרף עוד שחקן התקפה אחד לפחות. רומאריו פירס וז'והאן מרסיאל יישארו בכל מקרה עד תום העונה, כך שכרגע נראה שעתידם של סוטיריס ניניס (לא יכול לעבור לקבוצה שלישית) ורישאר סומא לא ברור. לגבי גריגורי טאדה, גם ממנו בקבוצה מצפים לשיפור מיידי ביכולת.

בקבוצה העלו שוב את שמותיהם של הבלם הפורטוגלי דייביסון (חתום בליגה השניה בפורטוגל, אך ייתכן שיעזוב בינואר) ושל החלוץ נתן קבסלה, שעסקת רכישתו מאנדרלכט כבר סוכמה והוא החליט לעזוב את הארץ מסיבות אישיות וחתם בליגת המשנה בטורקיה, אך ספק אם האחרון יוכל להגיע בחלון הנוכחי. "קודם נחליט את מי לשחרר, ורק אז נקבל החלטה איזה שחקן להחתים. בדקנו מספר שמות, אבל נצטרך לראות את הזרים עוד קצת, עד פתיחת החלון, כדי להחליט מה עושים", אמרו במועדון.

עוד בנושא
הפועל באר שבע - ויקטוריה פלזן: וואקמה ינוח, קואנקה ופקהארט יפתחו
מכבי חיפה: שחר נפגש עם פיני זהבי. המטרה: לקדם החתמת מגן שמאלי זר
שיר צדק: "אני אחזור אדם אחר מהסיפור הזה"

שחקן מכבי פתח תקוה, תומאש סיבוק. אדריאן הרבשטיין
שינוי מהותי בתוכניות. סיבוק/אדריאן הרבשטיין

לירוי צעירי ערך אתמול בדיקה ומתברר כי הוא סובל ממתיחה ברצועת כף הרגל, מה שאומר שהוא עדיין בספק למשחק מול מכבי תל אביב. הקשר יעבור היום בדיקה נוספת ואז יתברר כמה זמן, אם בכלל, ייעדר. אורי מגבו עשוי לחזור להרכב במידה ומימר ימשיך בשיטת שני הבלמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully