וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברו מוראטה: "ריאל מדריד מתגעגעים אליי? נחמד לשמוע"

החלוץ שעבר הקיץ לצ'לסי העניק ריאיון בספרד על רקע הבצורת של שחקני הבלאנקוס: "יש לי סיכוי לשחק בכל משחק. אם הייתי מחפש כסף הייתי נשאר בבית. מקווה שרונאלדו יגיע למונדיאל עייף"

one

המעבר של אלברו מוראטה בקיץ האחרון עורר הדים רבים. בינתיים החלוץ הספרדי פורע שטרות בשורות הבלוז בדמות תשעה שערים ב-14 משחקי פרמיירליג.

מוראטה התראיין היום (שני) לתחנת טלוויזיה בספרד והתייחס לגעגועים אליו שנשמעים מכיוון מדריד במיוחד לאור הבצורת המתמשכת של חלוצי הבלאנקוס שסיימה בסוף השבוע ב-0:0 נגד בילבאו ופספסה הזדמנות פז לסגור מרחק מברצלונה המובילה. בהקשר זה אמר מוראטה: "אני לא יודע אם מתגעגעים אליי באמת או לא. בכל אופן נחמד לשמוע את מה שאומרים עליי.

הלוואי והם לא היו אומרים את זה, אם כי זה היה אומר שהולך להם טוב (בלעדיי)". על מאמנו בצ'לסי אנטוניו קונטה אמר מוראטה: "הוא עוזר לך לצמוח ולגדול כי הוא תמיד דורש ממך את המקסימום ולא נותן לך להירגע באזור הנוחות שלך".

עוד בנושא
דיווח: "ניוקאסל מעוניינת לצרף את איקר קסיאס בחודש ינואר"
מנצ'סטר יונייטד לא תערער על ההרחקה, פול פוגבה יחמיץ את הדרבי
דיווח: ריאל מדריד תשקול להחליף את זינדין זידאן בקרלו אנצ'לוטי

אלברו מוראטה שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
מסתגל לאתלטיות באנגליה. מוראטה/רויטרס

על המעבר לאנגליה ועל ההסתגלות לפרמיירליג אמר החלוץ בן ה-25: "זה טוב לדעת שבכל משחק יש לי סיכוי לשחק (בניגוד למצב בריאל מדריד). אם הייתי מחפש כסף הייתי נשאר בבית שם היה לי הכול. כמעט כל השחקנים באנגליה הם אתלטיים. רמת הטכניקה לא גבוהה כמו בספרד אבל כל השחקנים כאן מאוד חזקים פיזית".

על הגרלת המונדיאל שזימנה לספרד מפגש נגד כריסטיאנו רונאלדו ואלופת אירופה פורטוגל אמר מוראטה: "אנחנו מקווים שהוא יבקיע המון שערים עבור ריאל מדריד ויגיע למונדיאל עייף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully