וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד לא תערער על ההרחקה, פול פוגבה יחמיץ את הדרבי

השדים האדומים חששו מעונש כבד יותר, הקשר הצרפתי שדרך על הקטור ביירין בניצחון על ארסנל יפספס גם את המשחקים מול בורנמות' ו-ווסט ברומיץ'. מוריניו יבצע רוטציה מול צסק"א מוסקבה

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מוצדק או לא? פוגבה דורך על ביירין/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד החליטה לא לערער על הכרטיס האדום שספג פול פוגבה במשחק מול ארסנל. המשמעות: אחד הכוכבים הגדולים ביותר של השדים האדומים יחמיץ את הדרבי המרתק מול מנצ'סטר סיטי במחזור הבא, כמו גם את משחקי הליגה מול בורנמות' ו-ווסט ברומיץ'.
כזכור, הקשר הצרפתי דרך על רגלו של הקטור ביירין וספג כרטיס אדום ישיר בדקה ה-74, מה שלא מנע מחבריו לנצח את התותחנים 1:3. ביונייטד התעקשו כי מדובר בדריכה לא מכוונת, אך בו בזמן חששו מעונש חמור יותר ובחרו בסופו של דבר שלא לערער, בעיקר לאחר שפוגבה מחא כפיים לשופט אנדרה מרינר שעה שעזב את כר הדשא, ולהסתפק בהרחקה משלושה משחקים.

מחר (שלישי, 21:45), בליגת האלופות מול צסק"א מוסקבה, פוגבה דווקא כן ישחק, לשמחתו של ז'וזה מוריניו. "מחר הוא לא מושעה, כך שישחק", אמר הפורטוגלי במסיבת העיתונאים. "כמובן שהוא קצת עייף, אבל הוא ישמח לנסות להמשיך במומנטום. מאז שחזר מפציעה הוא היה פנומנלי".

שחקן נוסף שעשוי לקחת חלק בהתמודדות הוא לוק שואו, שישוב לסגל, זאת בניגוד לזלאטן איברהימוביץ' שלא ייכלל בו. עדיין לא ברור כמה שינויים יערוך מוריניו, שצפוי לחלק כוחות לקראת הדרבי הגדול. "אערוך מספר שינויים, אבל לא יותר מדי", אמר. "עדיין לא העפלנו. עדיין לא הבטחנו את ראש הבית. ההזדמנות של לוק שואו תגיע, כי הוא הרוויח אותה. זלאטן לא פצוע, הוא קצת עייף בגלל העבודה הקשה אז החלטנו לתת לו לנוח. אחרי צסק"א הוא יחזור לעבוד כרגיל".

עוד בנושא:

שלישי באלופות: אתלטיקו תחכה למעידה של רומא, יובה ובאזל יעלו?
ז'וזה מוריניו: "דויד דה חאה נתן את ההופעה הכי טובה ששוער יכול לתת"
פפ גווארדיולה: "הייתי רוצה שפול פוגבה ישחק מולנו בשבוע הבא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully