וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "דויד דה חאה נתן את ההופעה הכי טובה ששוער יכול לתת"

מאמן מנצ'סטר יונייטד החמיא לשוער שלו, שהשווה שיא ב-1:3 מול ארסנל, הפורטוגלי המשיך: "השחקנים שלי ראויים לכל שמות התואר". דה חאה: "שמח". ונגר: "מרגיש רע בשביל השחקנים שלי"

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. AP
סיפק את משחק חייו. דה חאה/AP

מנצ'סטר יונייטד ניצחה אתמול (שבת) 1:3 את ארסנל במסגרת המחזור ה-15 בפרמיירליג. אנטוניו ולנסיה (4) וצמד של ג'סי לינגארד (11 ו-63) סידרו לשדים האדומים ניצחון במשחק החוץ וצימוק הפער בפסגה ממנצ'סטר סיטי לחמש נקודות לפחות עד המשחק של התכולים היום מול ווסטהאם. אלכסנדר לקאזט הצליח לצמק באופן זמני (49) במשחק שהיה כל כולו של דויד דה חאה, שרשם הצגה גדולה עם אינספור הצלות וסידר לקבוצה שלו שלוש נקודות. הבעיה של מנצ'סטר יונייטד הגיעה בדקה ה-74 כשפול פוגבה ביצע עבירה מכוערת על הקטור ביירין, ספג אדום ישיר ויחמיץ את הדרבי במחזור הבא.

עוד בנושא:
מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:3 את ארסנל

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
פרגן לשוער ולשחקנים שלו. מוריניו/רויטרס

שוער מנצ'סטר יונייטד וללא ספק המצטיין במשחק דויד דה חאה אמר: "זה היה משחק קשה. אני שמח מאוד. הצלחנו לכבוש שני שערים מוקדמים אבל בסוף המחצית הראשונה איבדנו שליטה על המשחק. במחצית השנייה הם כבשו שער מהיר ואחר כך היה קשה עם ההרחקה של פוגבה". על המשחק המצוין שלו עצמו אמר הספרדי: "זה ניצחון ואני חושב שכל הקבוצה התגוננה טוב מאוד במשך 90 הדקות". דה חאה אגב רשם 14 הצלות במהלך המשחק וזה הכי הרבה שאיזשהו שוער רשם במשחק פרמיירליג בודד. הוא מצטרף לטים קרול ו-ויטו מאנונה שכבר עשו.

ג'סי לינגארד, שכבש צמד, הוסיף: "זה היה ניצחון נהדר. אני חשוב שהשחקנים חפרו עמוק, במיוחד במחצית הראשונה כשהיינו תחת לחץ כבד. במחצית השנייה היינו צריכים להתעשת ולהסתדר מחדש. דויד דה חאה השאיר אותנו במשחק והוא אחד השוערים הכי טובים בעולם. זה נהדר שיש לנו אדם יציב כל כך מאחור ששומר עלינו". על ההרחקה של פוגבה, שייעדר מהדרבי בשבוע הבא: "זו אבידה גדולה, אבל לקבוצה יש שחקנים טובים כדי להתמודד עם זה. כולם צריכים לעבוד קשה כדי להיות בהרכב".

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו אמר: "אהבתי את הצורה בה הקבוצה שלי שיחקה ולחמה. ארסנל שיחקה לפרקים כדורגל התקפי מדהים - יצרה לנו הרבה קשיים. אבל אני חייב לומר שהשחקנים ראויים למילים נהדרות. אני לא יודע הרבה שמות תואר באנגלית, אבל מדהים, פנומנלי, פנטסטי. שלוש הנקודות מגיעות לשחקנים. התכנית הייתה להתגונן עם כולם כשהכדור אצלם - משהו שמתחיל משחקני ההתקפה וכשהכדור היה אצלנו היינו צריכים לצאת למתפרצות מהירות ולנסות לכבוש. הצלחנו לעשות את זה. היו להם הזדמנויות, אבל נלחמנו ויש לנו גם שוער נהדר".

על ההופעה של דה חאה אמר מוריניו: "אמרתי לו אחרי המשחק שמה שראיתי ממנו היום היה הכי טוב משוער בעולם. אתה צריך שהשוער שלך יהיה שם כשהקבוצה זקוקה לו. כל המאמץ מהשחקנים היה נהדר. היו לו שתי הצלות מדהימיות, אבל אני חושב שגם לפטר צ'ך הייתה הצלה גדולה מול לינגארד. היו על המגרש שניים מהשוערים הטובים בעולם. לפטר יש היסטוריה נהדרת בפרמיירליג ולדויד תהיה השפעה דומה". על ההרחקה של פול פוגבה אמר הפורטוגלי: "אני לא יודע. אני משאיר את זה לכם. אני גם משאיר לכם את המקרה של לוקאקו עם קוסיילני, אני משאיר לכם גם את השחקנים של ארסנל על הדשא, הדשא היה יפה מאוד, אני מבין שהייתה להם תשוקה ליפול לדשא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ארסן ונגר מאמן ארסנל. רויטרס
ונגר מתוסכל/רויטרס

מאמן ארסנל ארסן ונגר אמר: "אני חושב שלא התחלנו טוב בכלל בהגנה ואנחנו אשמים בכך. למרות שהיינו בפיגור 2:0 מוקדם, היינו צריכים לחזור והיו לנו מספיק מצבים. ייצרנו איכות נהדרת, אבל לא היינו מספיק קטלניים מול השער. מבחינה פסיכולוגית זו בעיה גדולה להיקלע לפיגור 2:0 מוקדם, במיוחד בבית. היינו כנראה יותר מדי על הקצה מבחינה מנטאלית, אתה לא יכול להיות במשחק ככה. זו תעלומה איך לא הצלחנו לכבוש יותר משני שערים, אבל דויד דה חאה היה איש המשחק בהפרש גדול מכל השאר. שיחקנו היטב, אבל עדיין אין משהו יותר מתסכל מאשר לשחק כך ולצאת בלי כלום מהמשחק. הגישה הייתה טובה עד הסיום, אבל אתה לא יכול לעשות טעויות בהגנה כמו שעשינו בדקות הראשונות".

הצרפתי המשיך והתייחס לפנדל שהגיע לקבוצה שלו לקראת הסיום: "אני לא רוצה לדבר על שופטים יותר. אני גאה במחויבות של השחקנים שלי ובגישה שלהם ועצוב לי בשבילם שאחרי כל מה שהם נתנו הם לא הצליחו להשיג כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully