וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד תשקול להחליף את זינדין זידאן בקרלו אנצ'לוטי

בספרד טוענים שאם התקופה הרעה תימשך, פלורנטינו פרס ישיב את המאמן שפוטר ב-2015: "השחקנים מאוד מחבבים אותו". פרס הכחיש ("זידאן מצוין") וגיבה את רונאלדו: "היורש של די סטפנו"

one

לחלק מהאוהדים של ריאל מדריד כבר מתחיל להימאס מזינדין זידאן, ועל פי דיווחים בספרד, גם להנהלה מתחילה להיגמר הסבלנות. אחרי ה-2:2 המדהים עם פואנלרבדה בגביע, סיימו הבלאנקוס ב-0:0 עם אתלטיק בילבאו ורק איבוד נקודות של ברצלונה מנע מהקטלאנים להגדיל עוד יותר את הפער מהיריבה המרה. כך או כך, בין ריאל מדריד וברצלונה מפרידות שמונה נקודות, ושימו לב למשחקים הקרובים של הלבנים: דורטמונד (אלופות), סביליה (ליגה) וברצלונה (ליגה), כשבין לבין יתחרו באליפות העולם לקבוצות.

על פי "דייריו גול", פלורנטינו פרס כבר הגה תכנית למקרה שזידאן לא יצליח להוציא את העגלה מהבוץ, והוא לא מתכוון לחכות עד הקיץ כדי להוציא אותה לפועל. השם החם על הפרק כרגע הוא קרלו אנצ'לוטי, שסיים את דרכו בבאיירן מינכן ועשוי לשוב לקבוצה ממנה פוטר ב-2015, קצת כמו שעשו הבווארים עם יופ היינקס.

"השחקנים מכירים את אנצ'לוטי טובים מאוד ומחבבים אותו", נכתב. "זה ייתן דחיפה לקבוצה. לזידאן עדיין יש מקום לנסות לפתור את המצב, אבל הוא יצטרך להביא תוצאות, אחרת התפקיד שלו יהיה בסכנה".

פרס עצמו דאג להכחיש את הדברים. "ריאל מדריד לעולם לא מרימה ידיים", אמר הנשיא. "יש לנו קבוצה שתמשיך לחלום, עם מאמן מצוין כמו זידאן, אחד הסמלים הגדולים שלנו".

גם על כר הדשא הלחץ עולה. בתקשורת הספרדית טוענים שכריסטיאנו רונאלדו זעם בסיום התיקו עם בילבאו, בעיקר בשל היכולת של החלק ההתקפי. מתברר כי CR7 טען בפני המועדון כי ההחלטה למכור את אלברו מוראטה לצ'לסי היתה מוטעית, על אחת כמה כאשר לא הובא לו מחליף.

גם בנוגע לרונאלדו מבקש הנשיא קצת סבלנות: "הוא היורש של אלפרדו די סטפנו, גדול הכובשים שלנו, ואני משוכנע שהוא ישיג את כדור הזהב".

עוד בנושא:

ספרד: ולנסיה הפסידה 1:0 לחטאפה ופספסה הזדמנות להיצמד לברצלונה
בעקבות הפציעה של אומטיטי: ברצלונה תאיץ את המגעים עם יירי מינה
סרחיו ראמוס שבר את שיא ההרחקות, זידאן: "העונה אין לנו מזל"

קרלו אנצ'לוטי (מימין) עם זינדין זידאן ריאל מדריד 2014. GettyImages
חילופי תפקידים? אנצ'לוטי וזידאן ב-2014/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully