וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה הבהירה: לא נשלם על יותר מ-70 שוטרים מהמשחק נגד חיפה

29.11.2017 / 19:53

הנהלת היהלומים שלחה מכתב לגופים השונים בו היא הודיעה שהיא מוכנה לשלם רק על 70 שוטרים מתוך 168 שהגיעו לאבטח את משחק הליגה הביתי נגד מכבי חיפה במחזור האחרון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הנהלת מכבי נתניה שלחה מכתב להתאחדות לכדורגל, למנהלת הליגות ולמשטרת ישראל ובו היא מבהירה שהיא לא מוכנה לשלם עבור יותר מ-70 שוטרים למשחק הליגה האחרון מול מכבי חיפה. כזכור, מכבי נתניה אירחה בשבת האחרונה את מכבי חיפה כשהאצטדון בנתניה היה מלא. בשיחות שהתנהלו לפני המשחק הודיעה המשטרה להנהלת הקבוצה כי היא דורשת 197 שוטרים שישמרו על הסדר במשחק.

במכבי נתניה התרעמו לנוכח המספר הגבוה והבהירו כי יהיו מוכנים לשלם רק עבור 70 שוטרים. את החישוב עשו בנתניה ביחס למשחק הביתי שנערך לפני הפגרה האחרונה ובו, כזכור, אירחה נתניה את הפועל חיפה כאשר גם במשחק הזה האצטדיון היה מלא, אבל לפני אותו משחק ביקשה המשטרה רק 51 שוטרים. בנתניה תמהו נוכח הבקשה המוגזמת של המשטרה, וכאמור הבהירו שיהיו מוכנים לתוספת של 40 אחוז ביחס למספר שהיה מול הפועל חיפה ובסך הכל ל-70 שוטרים. משטרה לא הסכימה עם הטענות של הנתנייתים ועמדה על כך שלמשחק יוזמנו 197 שוטרים.

עוד בנושא:

כרגע: מכבי נתניה לא יכולה לשחק באירופה בגלל הפירוק, תבקש חריגה
דראפיץ': "כל עוד אין היררכיה בין בעלים למאמן, אני לא רואה את בית"ר מצליחה"

אייל סגל, בעלים מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
"לא תפקיד המועדון לסדר עבודה נוספת לשוטרים". אייל סגל/יוסי ציפקיס

בסופו של דבר, מכיוון שלטענת נתניה הייתה בעיה במציאת שוטרים זמינים, הגיע דו"ח למשרדי המועדון עם מספר של 168 שוטרים שהגיעו לאבטחת המשחק. לנוכח הדבר, הבהירו בנתניה לכל הגורמים, בתוכם ההתאחדות והמנהלת, שהם יסכימו לשלם רק על 70 שוטרים ואת היתרה של 98 שוטרים הם לא יכסו. יש לציין כי הקבוצות משלמות את חלקן עבור שיטור ואבטחה כאשר הן מקבלות את הדו"ח מההתאחדות ומאשרות את קיזוז הכסף מההקצבות שמגיעות להן מההתאחדות. בנתניה טוענים כי עלות של 98 שוטרים בנוסף לפרשים על סוסים שהיו במשחק, עולה בסך הכל 100 אלף שקל שאותם כאמור לא מוכנים בקבוצה לשלם.

בעלי הקבוצה, אייל סגל, אישר את הדברים ואמר: "תפקיד המשטרה הוא להגן על האזרח. תפקידו של מועדון כדורגל הוא לא לסדר עבודה ומשכורת נוספת לשוטרים".

עוד באותו נושא

כרגע: מכבי נתניה לא יכולה לשחק באירופה בגלל הפירוק, תבקש חריגה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully