וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "כל עוד אין היררכיה בין בעלים למאמן, אני לא רואה את בית"ר מצליחה"

מאמן מכבי נתניה התראיין לתוכנית הפייסבוק של "טוכמן וחמי" ודיבר על הארכת החוזה ("אוהב חיים שקטים"), על התקופה הסוערת בבית"ר ("לא אהבתי את ההתנהלות") ומות אביו ("הוא שומר עליי מלמעלה")

יוסי ציפקיס
"יש התעוררות למען הכדורגל בנתניה. בא בעל בית רציני שלא נופל מאף אחד אחר בארץ. אז למה לא להיות פה?"

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' התראיין היום (ראשון) לתוכנית הפייסבוק של "טוכמן וחמי" ודיבר על הארכת החוזה במכבי נתניה, התקופה הסוערת תחת אלי טביב בבית"ר ירושלים ועל אביו שהלך לאחרונה לעולמו.

דראפיץ' התייחס למשחק נגד מכבי חיפה אמש שהסתיים ב-1:1 ואמר: "במחצית השנייה היינו יהירים. זה קורה כשיש בסגל שחקנים צעירים. אנחנו צריכים לעבוד על זה".

על רקע הפנדל השגוי שהוענק לקבוצתו נגד הירוקים, נשאל דראפיץ' על רמת השיפוט בליגת העל: "אני לא מדבר על השיפוט, זו כמו לדבר על בעל בית שלי. זה לא פייר שמאמן ידבר על שופטים. אכלנו מהם הרבה לוקשים וגם היו דברים אחרים. לפעמים יש טעויות במשחק כי הוא הפך להיות מהיר יותר".

דראפיץ' נשאל על הארכת החוזה בנתניה ועל כך השיב: "מי שמכיר אותי יודע שאני אוהב חיים שקטים בלי הרבה הרפתקאות. אין לי מניות בבורסה גם. הייתה לי מטרה כשבאתי לנתניה. אני גר בעיר הזאת, רציתי לבוא לעזור ואז לפרוס כנפיים, אבל אז אייל סגל הגיע. אני מרגיש את העיר. יש התעוררות למען הכדורגל. בא בעל בית רציני שלא נופל מאף אחד אחר בארץ. אז למה לא להיות פה?".

עוד בנושא
בני יהודה צפויה לעמוד לדין בגין קריאות גזעניות: "לא נסבול זאת מהאוהדים שלנו"
לוזון ומימר דירבנו את השחקנים לפני עכו: "הם דיברו יותר מדי, בואו ננצח אותם כאן"
מרסל הייסטר בראיון: "לא פשוט להיות לבד, כל חזרה הביתה היא סוג של טראומה"

מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ' עם עוזרו שי ברדה. ברני ארדוב
גם טביב לא יפריד ביניהם. דראפיץ' וברדה/ברני ארדוב
"באו אליי ואמרו לי שטביב לא רוצה את ברדה כי הוא דעתן. אני אמרתי שבלעדיו אני לא ממשיך"

מאמן היהלומים נשאל כיצד שכנע את עלי מוחמד להמשיך במועדון. על כך אמר: "הסברתי לו שאם הבחירה היא בין ללכת למכבי תל אביב ולהרוויח 250 אלף דולר או להישאר בנתניה תמורת 150 אלף דולר, עדיף לו להישאר בנתניה. מפה הוא לא צריך ללכת לקבוצה ישראלית. מנתניה הוא צריך ללכת לאירופה".

המאמן התייחס גם לעובדה שביקר לאחרונה אצל אמו בסרביה, לראשונה מאז מות אביו: "אני לא אוהב דיבורים כאלו. אבא ואמא זה משהו אישי. רציתי ששום דבר לא יפגע בתפקוד המאמן. יומיים אחרי שאבא שלי נפטר ניהלתי פה אימון. אני ילד גדול בגיל 52. אני צריך להגיד לשחקנים ולילד שלי שהחיים חזקים מכל. ניהלתי אימון אחרי יומיים והיה משחק אימון וגם ניצחנו. זה המוטו שלי ואבא שלי שומר עליי מלמעלה".

חלק אחר בראיון הוקדש לתקופה הסוערת שהעבירו דראפיץ' ועוזרו שי ברדה בבית"ר ירושלים. בהקשר זה אמר דראפיץ': "כל הזמן אנחנו אומרים מאז שחתמנו במכבי נתניה שאף אחד לא מתערב לנו מקצועית. יש בעל בית, מנהל ושחקנים ולכל אחד תפקיד ברור. הבלגן מתחיל כשהכול מתערבב. כל עוד בבית"ר אין את ההיררכיה הזאת, אני לא רואה אותה מצליחה. בנינו היררכיה ברורה בבית"ר, אבל אז הרגשנו קנאה ובעל הבית החליט להתערב בכל מני דברים. לא אהבנו את ההתנהלות".

בהתייחס למעורבותו של אלי טביב בבית"ר ירושלים אמר: "אני יכול להבין בעלים שרוצה לדעת מה קורה עם המניות שהוא משקיע בהן. אני יודע לפרגן לבעל הבית ולקחת דברים בפרופורציות, כמו במקרה של לידור כהן שטביב הביא ממכבי פתח תקוה. אבל כשהוא הגיע אליי ואמר שהוא לא רוצה את שי ברדה, אז אמרתי שאני לא רוצה להמשיך. באו אליי ואמרו לי שטביב לא רוצה את ברדה כי הוא דעתן. אני אמרתי שבלעדיו אני לא ממשיך. הוא לא אהב את זה ובסוף העונה הודיעו לי שאני לא ממשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully