וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרגע: מכבי נתניה לא יכולה לשחק באירופה בגלל הפירוק, תבקש חריגה

28.11.2017 / 12:47

תקנון אופ"א מונע מקבוצה שעברה תהליך פירוק להשתתף במשך שלוש שנים במסגרת המשחקים האירופית. ההתאחדות המליצה לנתניה להגיש בקשה חריגה במטרה לבטל את הסנקציה

יוסי ציפקיס

מכבי נתניה זוכה לשלל סופרלטיביים עד כה ונראה כי היכולת שלה היא לא אפיזודה חולפת. הקבוצה שהיתה ראויה ליותר מנקודה במשחק האחרון מול מכבי חיפה מכוונת לפלייאוף העליון ואיתו אולי גם כרטיס למוקדמות הליגה האירופית, שלא לדבר על מוקדמות ליגת האלופות אם תהמם את הליגה ותזכה באליפות.

אלא שעל פי תקנות אופ"א, מועדון שעבר הליך של פירוק, לא יוכל להשתתף במשך שלוש עונות במשחקי ליגת האלופות והליגה האירופית. משמעות הדבר היא שמכבי נתניה, אשר רק לפני שנה וחצי היתה בתהליך של פירוק ופעלה תחת המפרקת עורכת הדין ליזה חדש, לא תוכל להשתתף במשחקים במסגרת אופ"א גם אם תסיים במקום המקנה לה זכות זו.

לוואלה! ספורט נודע כי במכבי נתניה החליטו, על פי המלצות שקיבלו מההתאחדות, להגיש בכל זאת בקשה חריגה לרישום המועדון לאירופה ובתוכה למעשה בקשה לביטול הסנקציה הקבועה בתקנון של אופ"א. גורם בהתאחדות לכדורגל טען היום כי כבר היו בעבר מקרים בהם אופ"א קיצרה את תקופת העונש וזאת בעיקר אם המועדון הוכיח כי הוא עמד בכל התשלומים לבעלי החוב שלו ולא גרר תביעות של נפגעי הפירוק. על פי הידוע מיהר בעלי מכבי נתניה אייל סגל לסגור את הפינות מיד לאחר שרכש את הקבוצה מבית המשפט ובעיקר טיפל בשחקנים להם היתה מכבי נתניה חייבת כסף, כך שהדבר לבטח יעמוד לזכות מכבי נתניה כאשר הבקשה שלה תידון באופ"א.

עוד בנושא:

דראפיץ': "כל עוד אין היררכיה בין בעלים למאמן, אני לא רואה את בית"ר מצליחה"
תחושת פספוס במכבי נתניה: "היה קצת מוגזם לבטל את מכבי חיפה

שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
אפשר לפנטז. שחקני נתניה חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully