וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "יש לנו אמביציה לזכות בגביע הטוטו", חוסה רודריגס חוזר לסגל

28.11.2017 / 23:04

מאמן מכבי תל אביב מוכן לחצי גמר גביע הטוטו מול עירוני קרית שמונה (ד', 20:30, ספורט 5). הספרדי זומן לסגל ועשוי להיכנס כמחליף, סושיץ' לא יהיה בסגל. בקבוצה של סילבס דריכות גבוהה

חצי הגמרהסתיים29/11/2017
מכבי תל אביב
  • שוינפלד (17)
  • יצחקי (54)
0:2
    עירוני קרית שמונה
    צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

    חוסה רודריגס זומן לסגל מכבי תל אביב לקראת משחק חצי גמר גביע הטוטו מחר נגד עירוני קרית שמונה (רביעי, 20:30, ספורט 5) והוא עשוי להיכנס כמחליף אחרי היעדרות ממושכת במשחק שייערך באצטדיון בעכו. דור מיכה ששיחק את שני המשחקים האחרונים בצורה מלאה יזכה למנוחה. טינו סוון סושיץ' לא יהיה גם מחר בסגל והוא בדרך החוצה לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר. ג'ורדי קרויף צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב ביחס לזה שפתח מול הפועל חיפה. דור מיכה ואייל גולסה צפויים לקבל מנוחה ולא לפתוח בהרכב וככל הנראה גם וידאר קיארטנסון ימתין על הספסל.

    עוד בנושא

    כך ג'ורדי קרויף הפך לביבי נתניהו של הכדורגל הישראלי: סיכום המחזור
    מכבי ת"א מזהירה: "בלי 25 גולים של וידאר, אין סיכוי לאליפות"
    קרויף אחרי ה-2:2 מול הפועל חיפה: "נתנו להם פנדל מטופש"

    בלם עירוני קרית שמונה קרלוס קוויאר ייעדר מהמשחק. מלבדו, גם אמיר נאסר בספק כיוון שהוא סובל מעומס על שרירי הבטן ורק ביום המשחק יוחלט אם ייכלל בסגל. בקרית שמןנה מייחסים חשיבות רבה למשחק: "זה גביע הטוטו, אבל זה תואר אז אנחנו מאוד רוצים להיות בגמר", אמר שחקן בקבוצה, "זו הזדמנות טובה ליצור מומנטום".

    שחקני מכבי תל אביב חוגגים שרן ייני. קובי אליהו
    מחווה נחמדה. שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

    שחקני מכבי תל אביב החליטו להעביר חמישה אחוז ממענקי אירופה לטובת הצוות האדמיניסטרטיבי שמלווה אותם. לאחרונה זכו שחקני מכבי תל אביב לקבל את המענקים שהובטחו להם על ההעפלה לליגה האירופית. על פי סיכום שהושג בין השחקנים הבכירים של הקבוצה לבין ההנהלה, כל שחקן ששותף בצורה משמעותית במשחקי המוקדמות יקבל 20 אלף דולר נטו כמענק. כאשר עודכנו כל השחקנים בדבר הסכום שתעביר הקבוצה, התקיימה שיחה בין כולם והוחלט כי כל שחקן יעביר חמישה אחוז מהמענק לטובת הצוות האדמיניסטרטיבי שכולל בין היתר את עובדי הלוגיסטיקה, התחזוקה וכן המעסים שמגיעים לתת שירות לשחקנים ושאינם בעלי חוזים בקבוצה. למעשה, כל שחקן כמעט העביר סכום של אלף דולר, כך שבסך הכל נאספו כ-20 אלף דולר לטובת האנשים שמסייעים לשחקנים ביום יום ועובדים לצידם במועדון.

    באימון אתמול אמר קרויף לשחקנים: "הייתי מרוצה מהגישה שלכם ומהעובדה שעד השנייה האחרונה רדפתם אחרי הניצחון והאמנתם שתיקו לא מספיק טוב לנו. יש לי הרבה מה לומר על השערים שחטפנו ואנחנו נעבוד על זה, אבל בדבר אחד תהיו בטוחים: השערים הם לא רק באשמת ההגנה. כל המשחק ההגנתי שלנו אשם בשערים שספגנו בחיפה".

    מוקדם יותר אמר המאמן ההולנדי לאתר הרשמי: "שיחקנו ברצינות מהמשחק הראשון העונה, בין המשחקים האירופים, שיחקנו כדי לנצח. זה חשוב שאם הגענו לחצי הגמר, נראה אמביציה לנצח. זה גביע שאם מפסידים בו לעיתים אומרים שזה רק גביע הטוטו, אבל בעונה בה זכינו חגגנו עם הגביע". על מאמן היריבה חיים סילבס, אמר ההולנדי: "חיים מאמן טוב מאוד, חדשני, משנה הרבה שיטות והוא תמיד מקשה עלינו". קרויף גם התייחס למצב הסגל של הצהובים והוסיף: "יש לנו כמה שחקנים שאנחנו צריכים להיזהר איתם כי הם רק חזרו מפציעות. ננסה לשחק עם הקבוצה החזקה ביותר שאנחנו יכולים להעלות".

    עדכון ראשון: 13:35
    עדכון שני: 17:30

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

    בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גל לייבוביץ'
    אצטדיון: עכו
    קהל: 500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully