וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס לקוון: "חרא, גמד, כמה עיוור אתה יכול להיות?"

הרוחות בברצלונה עדיין סוערות: החלוץ תועד מקלל וצפוי להיענש, ברתומאו דורש להתחיל באופן מיידי את השימוש בטכנולוגיית קו השער, נשיא הליגה לא מתרשם. דמבלה החל להתאמן עם כדור

one

הרוחות בספרד עדיין סוערות בעקבות שגיאת השיפוט ב-1:1 בין ברצלונה לוולנסיה. שער חוקי של ליאונל מסי בדקה ה-30 לא אושר, למרות שהכדור עבר את קו השער בבירור. בסופו של דבר ברצלונה הצליחה לסחוט תיקו במשחק הצמרת, אבל בסיום הפנתה טענות רבות לעבר השופט שהשער החוקי חמק מעיניו באופן אבסורדי למדי.

בתיעוד חדש מהמשחק, זמן קצר אחרי שער הרפאים של מסי, נראה לואיס סוארס המתוסכל מקלל את הקוון. "חרא, גמד, כמה עיוור אתה יכול להיות?", הוא נראה מסנן לעברו מרחוק, תוך תנועות ביטול. אמש פורסמו סרטונים שמתעדים את הדברים שמסי אמר לשופט אחרי ההחלטה השנויה במחלוקת ("טעית! תכף תרד לחדר ההלבשה ותראה שטעית!"), והבוקר גם דובבו את השופט, שהשיב לו: "ליאו, זו החלטה קשה. הגול נראה לי גבולי".

עוד בנושא

ברצלונה קופחה וסיימה ב-1:1 בחוץ עם ולנסיה
מסי לשופט: "תכף תרד לחדר ההלבשה ותראה שטעית!"
ג'ורדי אלבה: "כבר איבדנו אליפות על שטות כזו"
בייל, נבאס וקובאצ'יץ' יחזרו לסגל ריאל מול פואנלברדה

צפו בסוארס מקלל את הקוון

כך או כך, ברצלונה לא מתכוונת לקבל את המצב בהכנעה. בעיתון הקטלוני "ספורט" מדווחים הבוקר (שלישי) כי ראשי ברצלונה יפנו בקרוב מאוד להנהלת הליגה הספרדית בדרישה לאמץ את השימוש בטכנולוגיית קו השער תכף ומיד. התוכנית המקורית הייתה לעשות שימוש בטכנולוגיה החל מהעונה הבאה, אולם ייתכן שתאריך היעד יוקדם, לאור הביקורות הגוברות. הדרישה היא יוזמה של שחקני ברצלונה, ששלחה נציגים לראשי המועדון כדי לשכנע אותם להעביר פנייה שכזו. אחרי המשחק צוטט סרג'יו בוסקטס כאומר: "לליגה הטובה בעולם מגיע להשתמש בטכנולוגיה המתקדמת בעולם", ורבים המשיכו את הקו שלו, למרות שחלק מהשחקנים סירבו לבקר את השופט באופן פומבי.

אמש התייחס נשיא 'לה ליגה' חאבייר טבאס לסערה ואמר ש"בכל העולם צפו במהלך הזה ואם אומר שזה לא היה שער חוקי, אגידו שאני עיוור. זה היה צריך להיות שער, אבל טעויות יכולות לקרות, כולנו אנושיים. החל מהעונה הבאה נשתמש בטכנולוגית ה-VAR, וזה יצמצם את מספר הטעויות".

בצד המקצועי בארסה קיבלה חדשות טובות מכיוונו של עוסמאן דמבלה שחזר להתאמן עם כדור. בקבוצה מעריכים כי חלוץ הרכש הפצוע ישוב לאימונים עם הקבוצה בתוך שבועיים. דמבלה עצמו העריך בסוף השבוע כי ייתכן והוא יהיה כשיר לקלאסיקו נגד ריאל מדריד שייערך בברנבאו ב-23 בדצמבר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully