וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובם של הפצועים: בייל, נבאס וקובאצ'יץ' יחזרו מול פואנלברדה

הוולשי צפוי לשחק לראשונה אחרי חודשיים מול היריבה מהליגה השלישית, אותה ניצחה ריאל מדריד 0:2 במשחק הראשון בגביע. גם השוער והקשר ישובו, בספרד מבקרים את הרכש שעשו הבלאנקוס בקיץ

עריכה: one

איבוד הנקודות של ברצלונה בוולנסיה עזר לריאל מדריד לצמק את הפער מהפסגה לשמונה נקודות, ומחר (שלישי, 22:30, ספורט2) יארחו הבלאנקוס את פואנלברדה מפסגת הליגה השלישית בניסיון להימנע ממבוכות ולהעפיל לשמינית גמר גביע המלך, אחרי שניצחו 0:2 במשחק הראשון. החדשות הטובות עבור זינדין זידאן לקראת המשחק הן חזרתם של הפצועים - גארת' בייל, קיילור נבאס ומתאו קובאצ'יץ' שצפויים לקבל דקות אחרי היעדרויות ארוכות.

עוד בנושא

זינדין זידאן: "אף אחד לא יעזוב בינואר, בנוגע לרכש הכול פתוח"
אינייסטה: "כולם ראו גול, חוץ מהאיש שצריך לראות". אלבה: "זה כבר נהיה מגוחך"
הכי כיף בלי ניימאר: האם ג'ורדי אלבה בדרך לעונה הטובה בקריירה?

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן, גארת' בייל. רויטרס
זידאן חיכה לו. גארת' בייל/רויטרס

כמובן שהחזרה המשמעותית ביותר היא זו של הכוכב הוולשי, שלא שיחק מאז ה-26 בספטמבר מול דורטמונד והחמיץ את 11 המשחקים האחרונים של ריאל בכל המסגרות. הוא כבר החלים מהפציעה ממנה סבל והיה אמור לחזור בתחילת החודש, אך נפצע פעם נוספת וינסה הפעם לשוב בצורה חלקה ולהתחיל לעזור לחבריו להעיר את ההתקפה המעט רדומה של זידאן העונה. מול היריבה הנחותה, במשחק בו ריאל כבר מגיעה עם יתרון משמעותי, נראה שזהו באמת הרגע הנכון מבחינת ריאל מדריד להחזיר אותו לעניינים.

באשר לשוער הקוסטה ריקני, הוא ישב על הספסל במשחק הניצחון על מלאגה בליגה, אך מחכה להתייצבות ראשונה בין הקורות אחרי כחודש וחצי. קובאצ'יץ' גם הוא היה על הספסל מול מלאגה, ויקווה לקבל דקות ראשונות מאז נפצע במשחק הפתיחה של שלב הבתים בליגת האלופות באמצע ספטמבר.

בינתיים, בתקשורת הספרדית מבקרים את ריאל על מהלכיה במהלך חלון ההעברות בקיץ, או בעיקר על המחזור במהלכים שכאלה. ב'אס' התפרסם כי ששת שחקני הרכש של האלופה שותפו העונה רק ב-17% מהדקות (2,087 דקות משותפות) וכולם נמצאים בתחתית טבלת הדקות של הקבוצה, כאשר רק קובאצ'יץ' שהיה פצוע במשך רוב העונה נמצא מתחתם. בינתיים, השחקנים ששוחררו כבשו כבר 23 שערים העונה, ארבעה יותר משלישיית ה-BBC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully