וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של ראיקוביץ': "ג'ורדי הפיל הצעה של 5 מיליון יורו עליו"

זוראן סטויאדינוביץ' טען בריאיון בסרביה: "הופתעתי, כי ג'ורדי דרש תשעה מיליון יורו עליו. הייתי בטוח שבסכום שהוצע הוא יימכר. פרדראג כבר גדול על מכבי ויעזוב אותה בוודאות בקיץ הקרוב"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

זוראן סטויאדינוביץ', אחד מנציגיו של שוערה הסרבי של מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ', חשף בריאיון לאתר הסרבי "ספורטסקה סנטרלה" כי השוער כמעט עזב את הצהובים ברגע האחרון של חלון ההעברות בקיץ החולף.

"ביום האחרון של החלון הייתי לי הצעה רשמית על ראיקוביץ', על סך חמישה מיליון יורו", סיפר סטויאדינוביץ', "ההעברה הזו נפלה, כך שאני לא רוצה להגיד מאיזה מועדון ההצעה הזו הגיעה. ראיקוביץ' הגיעה למכבי תמורת שלושה מיליון יורו ואני חשבתי שהם יסכימו למכור אותו תמורת הפיצוי הראוי, אבל כשיצרתי קשר עם ג'ורדי קרויף, הופתעתי קצת וזה לא משהו שקורה לי לעיתים קרובות. קרויף אמר לי שמכבי דורשת תשעה מיליון יורו עבור ראיקוביץ'. הוא יכול לשחק בריאל, ברצלונה, באיירן... אבל הקבוצות האלה לא מחפשות שוער כרגע ומלבדן, רק קבוצות אנגליות יכולות לשלם סכומים כאלה".

עוד בנושא:

הפועל חיפה - מכבי תל אביב: עטר ואור דסה אמורים לחזור להרכב
מרסל הייסטר בראיון: "לא פשוט להיות לבד, כל חזרה הביתה היא סוג של טראומה"
בית"ר ירושלים: יממה לפני באר שבע, עדיין לא ברור באיזו עמדה ישחק קונטה

ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב עם פרדראג ראיקוביץ'. קובי אליהו
הפרידה קרובה? ראיקוביץ' וקרויף/קובי אליהו

הסוכן הוסיף: "הייתה בעבר התעניינות מהפרמיירליג לגבי ראיקוביץ', אבל היו לנו כמה בעיות טכניות, כי הוא לא יכול היה לקבל אישור עבודה בגלל שהוא לא שיחק לפחות 70 אחוז ממשחקי הנבחרת בשנה הקודמת. אלא שעכשיו המצב הזה השתנה ויש לו יותר הופעות ויותר אפשרויות. ראיקוביץ' מתאים לכל הקריטריונים שמבקשים באנגליה. הוא צעיר, רק בן 23 ויש לו ניסיון בנבחרות. הוא זכה באליפות העולם וביורו עם הנבחרת הצעירה ונבחר לשוער הצעיר הטוב בעולם. הוא שיחק בצ'מפיונס ובליגה האירופית ועם הנבחרת הבוגרת. כל המכשולים להשגת אישור עבודה באנגליה כבר הוסרו והשוק פתוח בפניו כעת. ראיקוביץ' כבר גדול על מכבי והוא יעזוב אותה בוודאות בקיץ הקרוב".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully