וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: לא ברור איפה קונטה ישחק, בן זקן: "ניתן אקסטרה"

26.11.2017 / 13:03

המאמן טרם החליט על מערך לקראת באר שבע (ב', 21:00, ספורט 5) ואמר: "רצינו שבית"ר תהיה בצמרת, עכשיו אנחנו רוצים יציבות". איתי שכטר מוכן: "באר שבע אף פעם לא מרימה ידיים"

צילום וידאו: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים תערוך היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק המסקרן מחר בערב מול הפועל באר שבע באיצטדיון טדי (שני, 21:00, ספורט 5). המאמן בני בן זקן עדיין לא סגור על ה-11 שיפתחו ועל המערך. בשבוע האימונים האחרון נעשו מספר ניסיונות בהגנה ובקישור, ונראה כי רק לקראת המשחק יוחלט סופית על ההרכב הסופי שיפתח.

עוד בנושא

מרסל הייסטר: "המטרה שלנו היא להיאבק על האליפות"
שחקנים בבית"ר לקראת באר שבע: "שלושה קשרים הגנתיים זה מוגזם"
ברק בכר לפני בית"ר: "בשנה שעברה היינו הרבה יותר חזקים". איינבינדר: "בטוח אתרגש"

אנטואן קונטה בית"ר ירושלים. קובי אליהו
סירושטיין כבלם במשחק מרכזי? קונטה/קובי אליהו

ההתלבטות הגדולה של המאמן היא האם לפתוח עם אנטואן קונטה כבלם או כמגן ימני. אם קונטה יפתח כמגן, מיקי סירושטיין ישחק לצדו של טל כחילה. אפשרות נוספת שעלתה היא הצבתו של קונטה כבלם, דוד קלטינס כמגן ימני ואז קשר בעל אופי התקפי יותר יצטרף לפול אדגר וקלאודימיר פריירה. אם המאמן ירצה לשבץ את אריק סאבו בעמדה זאת, הוא יצטרך לוותר על זר בעמדה אחרת, מרסל הייסטר או ז'אורז'יניו, היות ובמצב כזה יהיו שישה זרים בהרכב.

המאמן ערך שיחות אישיות עם שחקני ההגנה עם דגש בעיקר על ריכוז. בצוות המקצועי הסבירו כי השערים שהקבוצה ספגה מול בני יהודה נבעו בעיקר מחוסר ריכוז ופחות ממחדלים של משחק ההגנה הקבוצתי. איתי שכטר לקח חלק משחקני הקבוצה לשיחה ואמר להם: "אסור לתת לכל מיני דברים להסיט אותנו, לא מתרכזים יותר בכל הדיבורים מסביב, האחריות שלנו היא לבוא מוכנים ומחויבים ולעשות את העבודה שלנו". עידן ורד שעדיין אינו בריא ב-100 אחוז לא יהיה בסגל הקבוצה.

עד עתה הבטיחו מקומם בטדי כ-18 אלף איש כאשר בבית"ר לוקחים בחשבון כי לפחות 5,000 איש ירכשו כרטיסים ביממה הקרובה ועד למשחק. המשטרה אישרה כי אם ייגמרו הכרטיסים לכל יציעי בית"ר תבוצע חציצה ביציע הדרומי שתאפשר ל-3,500 אוהדים נוספים של בית"ר לרכוש כרטיסים.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן. רוני כנפו
מבחן גדול. בן זקן/רוני כנפו

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר המאמן בני בן זקן: "במשחקים כאלה משתדלים להיות מרוכזים יותר בפרטים הקטנים. מנסים לעשות את זה בכל משחק, אבל יש משחקים שצריך לתת בהם את האקסטרה. הייתה לנו פגרה די ארוכה ונשתדל להתרכז בעצמנו. אנחנו לא מסתכלים מסביב על סטטיסטיקות מאיימות. אנחנו קבוצה טובה, משחקים בבית, עם תמיכה של הקהל".

בן זקן הוסיף: "הפגרה הגיעה לנו בזמן. הקבוצה התחילה את העונה מוקדם באירופה. משחק ההגנה הוא של כל הקבוצה ואם נהיה מחויבים בכל החלקים, גם משחק ההגנה ירוויח. אני מקווה שנציג משחק הגנתי טוב יותר ונהיה קבוצה מאוזנת. רוב ההרכב די סגור. ביום נתון, באר שבע יכולה להבליט שחקן טוב בכל עמדה, לא רק את וואקמה. אנחנו יודעים מול מה אנחנו משחקים. אין ספק שעידן ורד חשוב מאוד למועדון, אנחנו רוצים שהוא יחזור מהר, אבל יש לנו שחקנים מנוסים לא פחות ונצטרך להיות חזקים מול כל חיסרון".

עוד אמר המאמן: "יש הפסדים שעושים טוב לקבוצות ויש כאלה שעושים רע. בית"ר קבוצת צמרת, זה מה שרצינו לעשות, להציג משחקים יציבים יותר בשלב הזה של העונה. אנחנו רוצים להיות קבוצה שלמה יותר".

איתי שכטר אמר: "זה משחק סופר חשוב, מול יריבה עם אופי מאוד חזק. הם אף פעם לא מרימים ידיים, גם בתוצאות פחות טובות. הם יודעים לצאת ממצבים כאלה ונצטרך להיות שם כל המשחק. תמיד יש לחץ בבית"ר וצריך להוכיח את עצמנו. הקהל נותן לנו עוצמות שאפילו אנחנו לא יודעים לאן אפשר להגיע איתם. תהיה אווירה מחשמלת באצטדיון. ההפסד של באר שבע באירופה והמשחק בינינו בגביע הטוטו לא קשורים למה שיהיה מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully