וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בבית"ר: "שלושה קשרים הגנתיים זה מוגזם"

22.11.2017 / 8:54

הקבוצה לא נראתה טוב בשני משחקי האימון בהם תורגל קישור שכלל את קלטינס, קלאודמיר ואדגר: "אין מי שיניע כדור קדימה". בצוות המקצועי לא משוכנעים שזה יהיה ההרכב אך לא מתרגשים : "נגד באר שבע צריך שחקנים שעובדים על המגרש"

צילום: בני בן סימון עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים אמנם ניצחה אתמול (שלישי) 0:2 את הפועל פתח תקוה במשחק אימון אך לא מעט שחקנים ואנשי הקבוצה נשמעו מודאגים מהיכולת ובעיקר מהשיטה בה משחקים בקישור דוד קלטינס, קלאודמיר פריירה ופול אדגר. שחקנים אמרו על כך היום: "בשיטה הזאת אנחנו כמעט לא מניעים כדור, הם משחקים כמעט על אותה משבצת וחסר שחקן התקפי שיניע קדימה, גם נגד דימונה וגם נגד פתח תקוה היינו רעים מאוד ככה, שלושה קשרים הגנתיים זה מוגזם".

יחד עם זאת, בצוות המקצועי עדיין לא החליטו כי זה יהיה ההרכב נגד באר שבע ביום שני אך לא מתרגשים מדברי השחקנים: "אחרי שמקבלים שלושה שערים מבני יהודה קודם כל צריך שחקנים שעובדים על המגרש ומחוייבים, במיוחד שמשחקים נגד הפועל באר שבע שהיא האלופה בשנתיים האחרונות". ללא קשר, עדיין ישנה אופציה שדוד קלטינס יתופקד כמגן ימני או כבלם שלישי. במידה שקלטינס יתופקד כמגן עשויה הקבוצה לחזור לשחק עם קשר בעל אופי התקפי יותר.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: עידן ורד חזר לאימונים, עשוי להיכלל בסגל לבאר שבע
בני בן זקן ערך שיחה אישית עם אנטואן קונטה

דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עשוי להיות בלם או מגן ימני מול באר שבע. דוד קלטינס/ברני ארדוב

המגרש בבית וגן היה אתמול בוצי ומלא שלוליות, כאשר המגרש המקביל בבית וגן נמצא בשזרוע ולכן המשחק התקיים על משטח הדשא הפחות טוב במתחם. אנטואן קונטה תורגל כמגן ימני ואילו מיקי סירושטיין כבלם וזאת אפשרות שנבחנת לקראת המשחק, גם בשניים וגם בשלושה בלמים. אנתוני וארן חזר לשחק אתמול ואף בישל את השער השני לציון צמח. קלאודמיר פריירה החמיץ פנדל במחצית הראשונה ושחקנים אמרו לאיתי שכטר עם חיוך: "זהו, הפנדלים חוזרים אליך".

הכרטיסים ליציע המזרחי אזלו אתמול כאשר ליציע המערבי נותרו עוד קצת יותר מ-1,000 כרטיסים. החל מאתמול נפתחה מכירה ליציע הצפוני עבור אוהדי בית"ר כאשר הההערכה היא כי כ-20 אלף מאוהדי הקבוצה יגיעו למשחק. כ-4,000 אוהדים לפחות צפויים להגיע מבאר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully