וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בני בן זקן ערך שיחה אישית עם אנטואן קונטה

20.11.2017 / 8:37

המאמן בירר אם משהו מפריע לבלם הצרפתי וניסה לגרום לו לקחת יותר אחריות. לקראת באר שבע: בן זקן עשוי לערוך שיחות טקטיות עם החלק האחורי בנפרד. ז'אורז'יניו אמור לפתוח במקום עידן ורד

צילום: בני בן סימון עריכת וידאו: מתן חדד

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן ערך שיחה אישית עם הבלם הצרפתי אנטואן קונטה כדי לנסות ולהבין אם משהו מפריע לו, ולנסות לגרום לו לקחת יותר אחריות כבלם מוביל. ייתכן כי לקראת המשחק מול הפועל באר שבע, בעוד שבוע בדיוק, ייערכו שיחות טקטיות בנפרד אך ורק לחלק האחורי כדי לעבוד על חוסר ריכוז.

הקשר הסלובקי אריק סאבו יצטרף רק היום לאימונים לאחר שזכה למספר ימי חופש אחרי שהיה עם נבחרת סלובקיה. בתקשורת בארצו נכתב כי הוא מאוכזב ממעמדו בנבחרת לאחר שבשני משחקים ידידות שיחק רק מחצית אחת, וגם בו תופקד כבלם. סאבו עובר תקופה לא פשוטה כאשר ברקע, הדיווחים על כוונת בית"ר להיפרד ממנו בינואר.

מחר תערוך הקבוצה משחק אימון מול הפועל פתח תקוה בבית וגן. בן זקן אמור לתת דקות לכל שחקני הסגל אך גם לבחון את ה-11 שמתוכננים לפתוח נגד באר שבע. בשלב זה נראה כי ז'אורז'יניו יהיה זה שישחק במקום עידן ורד בצד ימין של הקישור. הצהובים-שחורים אמורים לעלות עם שלישייה אגרסיבית בקישור - דוד קלטינס, פול אדגר וקלאודמיר.

אשר לוורד עצמו, הקשר החל אתמול בטיפול תרופתי על מנת להחלים מהבעיה במערכת העיכול ובוושט. רק לאחר החלמה מלאה ואישור רופא, השחקן יחזור לאימונים.

עוד בנושא:

עידן ורד החולה עבר סדרת בדיקות, ייעדר כמה שבועות?
ראש העיר: אורן יוסיפוביץ על הביקור החגיגי של בניון בדימונה
ההתאחדות בדקה עם טביב מה מידת מעורבותו בספסול עידן ורד

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים מול שלומי אזולאי שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
בית"ר צריכה אותו מפוקס ומחויב. קונטה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully