וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד חולה, ההתאחדות בדקה עם טביב מה מעורבותו בספסולו

15.11.2017 / 11:40

כוכב בית"ר ירושלים סובל מבעיה בקיבה ויעבור בדיקת מומחה, בתקווה שיחזור להתאמן בשבוע הבא. בפגישה בהתאחדות הובהר לבעלים ולאוחנה שטביב מעורב מדי והם התבקשו לחדול מהתנהלות זו

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. קובי אליהו
התנהלות בעייתית. אלי טביב/קובי אליהו

אלי טביב ואלי אוחנה הגיעו היום (רביעי) להתאחדות לכדורגל לפגישה בנוגע לטענה על מעורבותו של בעלי בית"ר ירושלים בניהול הקבוצה בניגוד להחלטת בין הדין. במהלך הפגישה הבהירו נציג הבעלים כי טביב לא מתערב בהתנהלות השוטפת והיומיומית של הקבוצה, אך מנגד הסביר כי ישנה בעייתיות גדולה בהחלטה היות ולא מעט החלטות שקשורים באופן ישיר או עקיף לצד הפיננסי מחייבת את מעורבותו. גם נציגי ההתאחדות הבהירו כי ברור להם שיש בעייתיות עם ההחלטה וכי קשה יהיה ליישם אותה במלואה, אך עדיין, הם חשים כי טביב מעורב יתר על המידה ובצורה מאוד בולטת וביקשו שהתנהלות זאת לא תחזור על עצמה.

אגב, במהלך הפגישה עלה נושא עידן ורד והעובדה שסופסל כי לא חתם על חוזהו. טביב הבהיר כי לא היה מעורב בכך וההחלטה שהתקבלה היא מקצועית בלבד לאחר שלא התאמן במהלך אותו השבוע. על נושאים נוספים שנשאלו טביב ענה: "עירבו אותי רק בדברים שקשורים בנושא הכלכלי".

הודעת ההתאחדות לאחר הפגישה: "בפגישה שנערכה הבוקר במשרדי ההתאחדות לכדורגל בין מנכ"ל ההתאחדות רתם קמר, מנכ"ל מנהלת הליגות ניקולס לב והיועץ המשפטי של ההתאחדות עו"ד עמית פינס לבין הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב ונציג הבעלים אלי אוחנה הובהרו נושאים שונים הקשורים לניהול המועדון ביחס לאמות המידה שקבעו בעניין הוועדה להעברת זכויות ובית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. טביב ואוחנה הדגישו כי יכבדו את כל ההתניות שקבעה הוועדה ויקפידו על קיום ההחלטות בנושא. נציגי ההתאחדות והמנהלת, כמו גם ראשי המועדון, הסכימו כי הדבר נכון וראוי לטובת הכדורגל הישראלי והמוסדות המשפטיים בהם התקבלו ההחלטות האמורות".

עוד בנושא

פול אדגר: "בית"ר היא שדרוג מקצועי עבורי, האווירה פה מטורפת"
בית"ר ירושלים: "מודעים לכך שיש בעיה, גם אצל השחקנים"
בית"ר ירושלים הבהירה לסוכנים: מחפשים להתחזק בבלם ובחלוץ זרים

נציג בעלי בית"ר ירושלים אלי אוחנה. קובי אליהו
אלי אוחנה מגיע לפגישה/קובי אליהו

בנושא אחר, הקבוצה מהבירה תגיע היום לדימונה ללא עידן ורד, שנעדר מאימוני הקבוצה בימים האחרונים וסובל מאותה בעיה בקיבה שגרמה לו להקאות בשבועות האחרונים. ורד עבר מספר בדיקות אצל מומחים על מנת לאתר את הבעיה ואמור לעבור להיבדק פעם בימים הקרובים על מנת לקבל דיאגנוזה ברורה יותר. בבית"ר עוקבים אחרי מצבו של הקשר ומקווים שיחזור לאימונים כבר בשבוע הבא אך אמרו: "הכי חשוב שיהיה בריא, עם השאר נסתדר גם אם מדובר בשחקן הכי משמעותי בקבוצה, בריאות מעל הכל".

בדימונה תערוך הקבוצה מהבירה משחק ראווה והעניין המרכזי הוא חזרת יוסי בניון לעיר הולדתו. בית"ר צפויה לקיים משחק אימון נוסף נגד מכבי הרצליה בשבוע הבא. אריק סאבו צפוי לנחות היום בישראל ולהצטרף מחר לאימוני הקבוצה. המאמן בני בן זקן יערוך במשחקי האימון מספר ניסויים לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע לאחר הפגרה, ביום שני בעוד כשבועיים. באימון אתמול תורגל אנטואן קונטה כמגן ואילו מיקי סירושטיין הוסט לעמדת הבלם, בה משחק בדרך כלל הצרפתי, לצידו של טל כחילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully