וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול אדגר: "בית"ר היא שדרוג מקצועי עבורי, האווירה פה מטורפת"

14.11.2017 / 14:00

שחקן הרכש של בית"ר ירושלים סיפר על ההנאה שלו בטדי: "זה משהו שמאוד רציתי להיות חלק ממנו". קלטינס צפוי עשוי לפתוח מול באר שבע כמגן או כבלם, הקבוצה תערוך משחק אימון מיוחד בדימונה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

כחלק מניסיון להתקרב לפריפריה כמו בעבר, בית"ר ירושלים תקיים מחר (רביעי) משחק אימון בדימונה מול הקבוצה המקומית, המאומנת על ידי שחקן העבר של הקבוצה אהוד כחילה. קיום המשחק הוא פרי יוזמתו של ראש עיריית דימונה בני ביטון ומחזיק זכויות הניהול בבית"ר אלי אוחנה. יוסי בניון, יליד דימונה, תיווך בין הצדדים.

מעבר למשחק בדימונה, הקבוצה מנסה לסגור משחק אימון נוסף מול מכבי הרצליה בשבוע הבא, מתוך רצון לשמור את השחקנים חדים. באר שבע תפגוש את עכו בפגרה ויש לה עוד משחק באירופה, אנחנו לא יכולים להיות מושבתים ממשחקים כל כך הרבה זמן", אמרו בבית"ר היום.

עוד בנושא

בית"ר על הביקורת כלפי בן זקן: "מודעים לכך שיש בעיה, גם אצל השחקנים"
בית"ר ירושלים הבהירה לסוכנים: מחפשים להתחזק בבלם ובחלוץ זרים
למעלה מ-12,000 צופים הבטיחו את מקומם נגד הפועל באר שבע

דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יקבל צ'אנס בהרכב? קלטינס/ברני ארדוב

המאמן בני בן זקן יחל לקיים אסיפות רק לאחר חזרת כל השחקנים. עידן ורד עבר אתמול בדיקה שתוכננה מראש ולא התאמן, פול אדגר נחת מאוחר וחוזר לאימונים רק היום ואילו אריק סאבו יחזור רק מחר לארץ לאחר שיסיים את השהייה עם נבחרת סלובקיה. בבית"ר העירו אתמול לחלק מהשחקנים על הביקורות כנגד המאמן והמערכת בתקשורת.

דוד קלטינס, שהחלים מפציעה, עשוי לפתוח מול באר שבע כמגן ימני או כבלם שלישי. בבית"ר יבחנו את כל האופציות, אך בהחלט שוקלים מספר שינויים ביחס למשחקים האחרונים. אנתוני וארן חוזר לאימונים מלאים ויעמוד לרשות המאמן כבר מחר. בבית"ר עדיין לא רוצים לקבל החלטות סופיות לקראת ינואר ובינתיים רק בודקים אופציות של בלמים, כאשר גם מגן ישראלי נלקח בחשבון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רוסלן ברסקי הפועל חיפה מול פול אדגר בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"המטרה שלי עכשיו היא להיות שחקן קבוע בהרכב". אדגר/קובי אליהו

פול אדגר התראיין לתקשורת במולדתו וסיפר על בית"ר: "טוב לי בישראל. זה שדרוג מקצועי עבורי, הרמה גבוהה יותר מפינלנד וגם בית"ר עם הרבה אוהדים ואווירה מטורפת במשחקים וזה משהו שמאוד רציתי להיות חלק ממנו. המטרה שלי עכשיו היא להיות שחקן קבוע בהרכב ולהצליח עם הקבוצה, אני לא חושב יותר מדי רחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully