וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הבהירה לסוכנים: מחפשים להתחזק בבלם ובחלוץ זרים

10.11.2017 / 11:19

בבירה כבר מתכוננים לינואר ולא פוסלים אפשרות להחליף אפילו שניים מהזרים בסגל. עם חזרת הקבוצה לאימונים ייערכו שיחות אישיות, בין השאר עם הזרים ועם שחקנים שנכנסו לסוג של רפיון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שחקני בית"ר ירושלים נמצאים אמנם בחופש ויחזרו לאימונים רק בשבוע הבא, אך במועדון כבר התחילו לעבוד על אופציות לשינויים בינואר. בשיחות עם סוכנים ביקשו בבית"ר לבדוק אופציות לצרף שחקנים זרים בשתי עמדות - בלם וחלוץ. בקבוצה ישנה כמובן עדיפות לבלם אך לא פוסלים את האפשרות שיצורפו שחקנים בשני התפקידים. גורם במועדון אמר: "הכל פתוח, זרים צריכים לשדרג את הקבוצה ולהביא ערך מוסף, מי שלא יביא אותו עשוי למצוא עצמו בחוץ".

על פניו, אריק סאבו נראה זה שבית"ר תנסה לסיים איתו את ההתקשרות במידה ותצרף זר, אך גם אם תרצה לעשות זאת מדובר בענין לא פשוט. עלותו של סאבו למועדון למשך עונה היא כ-1.5 מיליון ש"ח ובמידה ולא תימצא קבוצה שתקלוט אותו הוא לא יסכים לעזוב. בנוסף, סאבו נמצא בתמונת ההרכב למשחק עם הפועל באר שבע ואף הבהיר לאנשי המועדון כי מבחינתו טוב לו כאן והוא רוצה לסיים את העונה במועדון ואולי אף להמשיך בשנים הבאות.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים: למעלה מ-12,000 צופים הבטיחו את מקומם נגד הפועל באר שבע
בית"ר ירושלים: בעקבות הביקורת - בן זקן יערוך יותר אימונים טקטיים
צפו בתיעוד של הרגע הדרמטי בו ברדה נפגע מהכדור באימון באר שבע

אריק סאבו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא יהיה קל לשחרר אותו. אריק סאבו/ברני ארדוב

אופציית השאלתו של פול אדגר לא נמצאת על הפרק מבחינת המועדון והוא אמור להתחיל ולקבל קרדיט באופן קבוע כחלק משלישיית הקישור. עם חזרת הקבוצה לאימונים צפויות להיערך שיחות אישיות עם לא מעט שחקנים, במיוחד הזרים וכאלה שנכנסו לסוג של רפיון, בעיקר באימונים. המאמן בני בן זקן צפוי לערוך לפחות שינוי אחד בהרכב לעומת זה שפתח נגד בני יהודה כאשר עופר ורטה או אחד משחקני הרביעיה הקדמית עשויים לאבד את מקומם.

עד עתה הבטיחו מקומם למשחק נגד באר שבע כ-12 אלף איש ובבית"ר מעריכים כי האיצטדיון יהיה מלא. הנטייה היא להשאיר לאוהדי הקבוצה את היציע הדרומי ולא לתת לאוהדי באר שבע יותר מ-4,000 כרטיסים ליציע הצפוני, אך הדברים תלויים בקצב המכירה בשבוע הבא.

במועדון איתרו חלוץ זר שאמור להגיע קבוצת הנוער והוא צפוי לנחות להתרשמות בקרוב. קבוצת הנוער מסובכת בתחתית עם בעיות קשות בהתקפה וכבשה רק שישה שערים בשבעה משחקים, מה שהביא להחלטה לצרף חלוץ זר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully