וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "מודעים לכך שיש בעיה, גם אצל השחקנים"

13.11.2017 / 9:17

בבית"ר התייחסו לכל נושא בני בן זקן והביקורת על רמת האימונים אך לא ייחסו אותה רק למאמן: "הכי קל זה לבכות". טביב יגיע לדיון ביום רביעי: "בלתי אפשרי לאשר חוזה כמו של ורד בלי אלי טביב"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לאחר חופשה קצרה שקיבלו, יחזרו היום (שני) אחר הצהריים שחקני בית"ר ירושלים לאימונים ויחלו בהכנות למשחק הביתי בטדי מול הפועל באר שבע בעוד שבועיים. מי שעדיין צפוי להיעדר מהאימון הוא אריק סאבו השוהה עם נבחרת סלובקיה ואמור לשחק מחר נגד אוקראינה במשחק ידידות (שיחק בשישי 45 דקות נגד אוקראינה). גם פול אדגר שטס לבקר את משפחתו בחוף השנהב ואמור לנחות במהלך היום אמור להתאמן, אך מידה שיחוש עייפות יצטרף לאימונים רק מחר.

המאמן בני בן זקן צפוי לעשות שינוי במתכונת האימונים ולשלב הרבה יותר טקטיקה ודגשים מקצועיים. באני מאמין של בן זקן עם תחילת דרכו הוא מתרכז בקטע המנטאלי ובחיבור בין האנשים אך גם המאמן וגם ראשי המועדון רואים כי ישנו "בור" מקצועי שאותו בן זקן ועוזרו גילי לבנדה יהיו חייבים למלא. ביום רביעי תערוך הקבוצה משחק אימון, כאשר עדיין לא נסגרה סופית היריבה.

מאמן בית"ר ירושלים, בני בן זקן. נועם מושקוביץ
ביקורת על האימונים. בני בן זקן/נועם מושקוביץ

אגב, זה כבר תקופה שלא מעט שחקנים מעבירים ביקורות על רמת האימונים כאשר גורם במועדון התייחס לכך ואמר: "אנחנו מודעים לכך שיש בעיה, אבל לא פחות מכך שגם שחקנים צריכים לקחת את עצמם בידיים. שחקנים פה התאמנו אצל מיטב המאמנים בארץ, טקטיקה בסיסית שכוללת סגירה על השחקן שלך, סיוע, עמידה נכונה, אלה דברים שמי שמשחק בקבוצת בוגרים 3-4 שנים כבר יודע על עיוור, יש ביקורת לגיטימית ויש כאלה שבכל מצב רגילים לבכות".

בעקבות כל הדיבורים והלחשושים מסביב, בשבועיים הקרובים יתקיימו שיחות אישיות עם לא מעט שחקנים על מנת שיידעו לקחת אחריות ומתוך רצון לראות אותם מתעסקים כמה שפחות ברמת האימונים או בבעיות של הצוות המקצועי: "מה שצריך לטפל מול הצוות המקצועי יש מי שיטפל, זה בטוח לא התפקיד של השחקנים ובטח לא הטיפטופים והרכילויות שרק פוגעים במערכת".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
יוסי בניון בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יחזור לעיר הולדתו. יוסי בניון/ברני ארדוב

ביום רביעי הקרוב יחזור יוסי בניון לעיר הולדתו, דימונה. בית"ר צפויה לקיים משחק ראווה באיצטדיון בדימונה נגד הקבוצה המקומית בשעה 14:00 תחת הכותרת "מחזקים את הפריפריה". בית"ר תערוך במהלך העונה מספר משחקים נוספים נגד קבוצות מהפריפריה כאשר במקום יימכרו כרטיסים למשחק נגד הפועל ב"ש ואף תוצב חנות מוצרים ניידת של המועדון.

עוד ברביעי, אלי טביב יגיע להתאחדות לכדורגל לדיון בנוגע למעורבותו בניהול בית"ר. בבית"ר לא מתכוונים להכחיש את כל מעורבותו של טביב אך מנגד מתכוונים להסביר כי ברגע שיש החלטות שנוגעים לכספים, תקציבים ושינויים אין אפשרות למועדון להתנהל מבלי שבעל הבית לא יהיה מעורב חלקית. גורם בבית"ר אמר אתמול: "לאשר חוזה כמו של עידן ורד ללא אלי טביב זה בלתי אפשרי וגם חוזים של שחקנים נוספים איתם נרצה להמשיך. אנחנו צריכים לכבד את ההחלטה אבל יש צורך שיבינו את הבעייתיות שבה. המטרה שלנו היא כן לכבד את החלטת ההתאחדות ולמצוא מכנה משותף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully