וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עידן ורד עבר סדרת בדיקות, החשש: עלול להיעדר כמה שבועות

17.11.2017 / 13:06

הקשר שוחרר מאשפוז בבית החולים עקב הקאות תכופות והצטווה לחזור לאימונים רק לאחר שיסיים טיפול תרופתי, שעלול לגרום לו להחמיץ את באר שבע. בן זקן מתכנן לפתוח במשחק עם קישור מעובה

צילום: בני בן סימון עריכת וידאו: מתן חדד

לאחר חמישה ימים של אשפוז בבית החולים, עידן ורד השתחרר היום (שישי) לביתו. קשר בית"ר ירושלים סבל מבעיות עיכול והקאות תכופות ולאחר שחזר מסוף שבוע באמסטרדם התאשפז למספר בדיקות מומחים על מנת לשלול דברים חמורים. הדיאגנוזה היא שהוא סובל מבעיה בוושט ויצטרך לקבל טיפול תרופתי בתקופה הקרובה. לאחר הטיפול התרופתי והיעלמות התופעה יחזור השחקן לאימונים בהדרגה, בתהליך שיכול לקחת כמה ימים בודדים, אולם גם עלול להסתיים רק בעוד כמה שבועות.

עוד בנושא

יוסי בניון חזר לדימונה, בית"ר ירושלים ומ.ס. דימונה נפרדו ב-0:0
ראש העיר: אורן יוסיפוביץ על יום החג של דימונה ויוסי בניון
ההתאחדות בדקה עם טביב מה מעורבותו בספסול של ורד

שחקן בית"ר ירושלים, עידן ורד. ברני ארדוב
לא ברור מתי יחזור. עידן ורד/ברני ארדוב

שחקני בית"ר זוכים לחופש בסוף השבוע ויחזרו להתאמן ביום ראשון. ביום שלישי תערוך הקבוצה משחק אימון, ככל הנראה נגד הפועל פתח תקוה. המאמן בני בן זקן בדק במשחק האחרון אפשרות לפתוח עם שלושה קשרים אגרסיביים במרכז השדה - דוד קלטינס, פול אדגר וקלאודמיר, ונראה שזה הכיוון לקראת המשחק מול הפועל באר שבע. בשלב זה אנטואן קונטה אמור להמשיך כבלם.

בבית"ר החלו לחפש בלם לקראת חודש ינואר, אך חזרו ואמרו כי הדברים אינם סופיים, גם לגבי אריק סאבו. ההחלטה אם לצרף בלם או לא תהיה תלויה ביכולת של הקבוצה ושל שחקנים ספציפיים במשחקים הקרובים. אנתוני וארן צפוי לחזור לשחק במשחק האימון בשבוע הבא, לאחר שהחליט לחלוטין מהפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully