וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת פספוס במכבי נתניה: "היה קצת מוגזם לבטל את מכבי חיפה"

26.11.2017 / 8:00

אצל היהלומים ניסו לעשות בדק בית אחרי ה-1:1 הפושר נגד הירוקים. שי ברדה: "אנחנו לא טובים במשחק של בלאגן, לא הגיעה לנו יותר מנקודה. רוצים לצרף שחקן או שניים בינואר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

תחושות מעורבות במכבי נתניה לאחר ה-1:1 אמש (שבת) מול מכבי חיפה. מצד אחד מרגישים בקבוצה פספוס במיוחד אחרי שהשחקנים כבר הובילו ולא ידעו לנצח, אבל יחד עם זה מודים במועדון שבסיום מכבי חיפה הייתה קרובה למהפך כך שנקודת ליגה היא גם משהו.

"אנחנו לא טובים במשחק של בלגאן", הסביר אמש המאמן שי ברדה את הנפילה של הקבוצה במחצית השנייה. "לא הגיע לנו יותר מתיקו בגלל המחצית השנייה. אנחנו לא יכולים להגיע למצב בו יש במשחק שלנו כל כך הרבה מעברים מצד לצד כשאנחנו טועים בפעולה האחרונה. במחצית השנייה נוצרו יותר מדי שטחים וכשאנחנו טועים כל כך במסירה האחרונה, אנחנו עלולים לספוג ולהפסיד. בסופו של דבר התיקו הזה טוב כי מכבי חיפה החמיצה בסוף. לא הגיע לנו יותר מנקודה".

עוד בנושא
אחרי שיתוף ששת הזרים, הפועל עכו בסכנת הפחתת שלוש נקודות
מכבי חיפה: רוב מאס עשוי להצטרף כעוזר מאמן, בוזגלו: "עבדתי קשה כדי להגיע לרגע הזה"
איסמעיל ריאן הסביר את הדמעות: "עברתי שנה קשה". אבוקסיס כעס על השופט

מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ' עם עוזרו שי ברדה. ברני ארדוב
לפני שריקת הפתיחה הם חייכו. בסיום פחות. דראפיץ' וברדה/ברני ארדוב

בנוגע לתוצאות הפושרות מול המועדונים הגדולים, אמר ברדה: "עובדתית זה נכון, אבל זה לא צריך להיות כך. אנחנו נראה בזה כאתגר לקראת המשך המשחקים. נרצה לעשות תוצאות טובות נגד המועדונים הגדולים". באשר לחלון ההעברות של ינואר המתקרב, אמר המאמן: "אני מאמין שנרצה לעשות שינויים ולצרף שחקן או שניים, אבל עוד לא החלטנו באיזו עמדה".

שלא לייחוס אמרו בקבוצה: "נפלנו קצת לתוך הפרשנות שניבאה כי ננצח בקלות. זה היה קצת מוגזם לבטל את מכבי חיפה ויכול להיות שזה חילחל לשחקנים. בכל מקרה הפגרה כנראה לא באה לנו בזמן והיא עצרה קצת את התנופה של מכבי נתניה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי נתניה ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully