וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רוב מאס עשוי להצטרף כעוזר מאמן, בוזגלו: "עבדתי קשה כדי להגיע לרגע הזה"

25.11.2017 / 22:33

ההולנדי, שהחליף את פטר בוס כמאמן ויטסה, נכח ביציע הכבוד עם מו אלאך ועשוי להצטרף לצוות המקצועי. הקשר, שחזר מפציעה ארוכה הוסיף: "הרגשתי טוב מאוד וגם הייתי שותף לשער של הקבוצה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי נתניה ומכבי חיפה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 רב אירועים במשחק במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. ערן לוי העלה את נתניה (45) ליתרון מפנדל מפוקפק. סינטאיהו סלליך דאג לשוויון בדקה ה-66. מאור בוזגלו שב מפציעה ממושכת ועלה כמחליף בדקה ה-59.

הערב נודע כי במשחק צפה רוב מאס ההולנדי, מי שהיה עוזרו של פטר בוס בויטסה בעבר. במכבי חיפה ממתינים להחלטה סופית של אלאך באיזה תפקיד יצטרף ומתי אך נראה שהוא עשוי להצטרף כעוזר מאמן. מאס נכח עם אלאך ביציע הכבוד. מאס (47) רשם קריירת משחק ארוכה בהולנד וגרמניה מ-1989 עד 2009, בין היתר באיינדהובן, פיינורד והרטה ברלין. החל מ-2014 עבד כעוזר מאמן בוויטסה, ובינואר 2016, כשפטר בוס עזב למכבי תל אביב, מונה למאמנה של הקבוצה אך החזיק בתפקיד עד מאי. לאחר מכן קיבל את משרת המאמן בקאמבור מהליגה השנייה. הוא החזיק מספר חודשים בלבד, לפני שפוטר.

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון קבע בסיום כי טעות שיפוט עלתה לקבוצתו באובדן שתי נקודות. לדבריו: "בגדול מה היה חסר לנו לנצח? טעות של השופט שלא הייתה. אם לא הטעות הזו, היינו שומרים על רשת נקייה והולכים הביתה עם שלוש נקודות. זה חלק מהמשחק וצריך לקבל גם את זה. הקבוצה הייתה מחויבת מאוד ורצתה מאוד, ניסתה להשפיע על המשחק. נתניה קבוצה מצוינת, אין עוררין על כך. המחצית השנייה שלנו הייתה טובה מאוד. קלאוס הגיע למצב של 100% שער ויכול היה לגמור פה את הסיפור, אבל אני לוקח הרבה דברים חיוביים. חזרנו מפיגור, מאור חזר לשחק, סיכנו הרבה את השער של מכבי נתניה. ראיתם מכבי חיפה טובה גם לפני הפגרה מול בני סכנין. אנחנו במגמה טובה, צריך להמשיך ככה. המטרות נשארו אותן המטרות ובסוף העונה נעשה את הסיכומים אם עמדנו בהן או לא. אנחנו צריכים לשמור על היכולת מהמחצית השנייה היום ולהביא את התוצאות".

על העבודה עם מו אלאך אמר המאמן: "יש בינינו עבודה פורייה ואני נהנה מכל רגע, אני מקווה שנמשיך ליהנות".

מאור בוזגלו הוסיף: "עבדתי קשה כדי להגיע לרגע הזה. זו הרגשה טובה מאוד. זה עוד לא זה מבחינת התיקולים והביטחון. הרגשתי טוב מאוד כי גם הייתי שותף לשער של הקבוצה. היה כיף, הגעתי מהאזור של אוהדי מכבי נתניה, קיבלתי מהם קבלת פנים יפה והם הכניסו אותי למשחק. אבל ברצינות, מהרגע שאני על המגרש אני לא מתייחס לזה. ברור שאני עוד מרגיש חלוד אבל אני בונה את הביטחון שלי ואני בטוח שהיכולת שלי תחזור. אני חושב שהמטרה שלנו היא לקחת נקודות, גם היום היינו יכולים לנצח ולא עשינו את זה. אין לנו הרבה זמן לחשוב, יש לנו משחק כבר ביום חמישי".

עוד בנושא
מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את הפועל עכו, ששיתפה שישה זרים
ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה את בני יהודה 1:2
ליגת העל: בני סכנין ניצחה 1:2 את הפועל אשקלון

מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ' עם עוזרו שי ברדה. ברני ארדוב
"הפגרה פגעה בנו". דראפיץ' ושי ברדה/ברני ארדוב

מנגד מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' מתח ביקורת על היכולת של קבוצתו ואמר: "לא שיחקנו טוב, היו לנו הרבה איבודי כדור. איבדנו את השליטה במרכז השדה והמשחק הפך להיות מחוף לחוף. יכולנו גם להפסיד במשחק הזה. כמו ששיחקנו, תוצאת תיקו מספקת אותנו. לא הצלחנו ללחוץ את מכבי חיפה כשאנחנו משחקים מחוף לחוף. לא שיחקנו מסודר ולהם יש שחקנים מהירים מאוד בחלק הקדמי ויכולנו להפסיד. היו לנו הרבה איבודי כדור. בשנה וחצי שאני פה, זה לא קרה לנו ששיחקנו לא כמו שאנחנו תמיד משחקים. אולי הפגרה קצת פגעה בנו. יכול להיות שאנחנו מתקשים מול מועדונים גדולים או קבוצות גדולות, אולי ככה זה יצא. אם היינו משחקים יותר טוב, אולי היינו מנצחים".

ערן לוי הוסיף: "אני חושב שבמחצית הראשונה היינו יכולים לגמור את המשחק, אבל היינו פראיירים עם שתי הזדמנויות. אני תמיד אומר שאין אם בכדורגל. לקחנו נקודה ממשחק שהיינו צריכים לנצח. גם במחצית השנייה היינו יכולים לכבוש את השני. יש הרבה מה לתקן, אני בטוח שסלובו יודע את זה יותר טוב ממני. הגענו למצב שאנחנו משחקים פינג פונג מהתקפה להתקפה. איבדנו הרבה כדורים, לא הלך לנו. לפעמים זה מגיע למצב שאנחנו מפרקים קבוצה, אבל היום שיחקנו נגד קבוצה חזקה. אנחנו שמחים מאוד לשחק שוב מול אצטדיון מלא, כיף לראות את זה כי זה נותן צבע לכדורגל. אני מקווה מאוד שהאוהדים ימשיכו להגיע כי זה הכי חשוב".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי נתניה ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully