וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסמעיל ריאן הסביר את הדמעות: "עברתי שנה קשה". אבוקסיס כעס על השופט

קשר עירוני קרית שמונה בכה לאחר שכבש לראשונה בליגה מאז דצמבר 2015: "ישבתי חודש בבית ולא רצו אותי, לא ישנתי בלילות בחודשים האחרונים". אבוקסיס: "מהצד נראה שהיה פנדל ברור"

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים עם איסמעיל ריאן. סוכנות ג'יני
דמעות של התפרקות אחרי תקופה קשה. איסמעיל ריאן/סוכנות ג'יני

עירוני קרית שמונה חזרה הערב (שבת) מפגרת השזרוע עם ניצחון ביתי 1:2 על בני יהודה והתקרבה לצמרת. איסמעיל ריאן חגג שער בכורה (71) ובישל לשון וייסמן (87), כשמנגד נריוס ולסקיס רק צימק בכדור חופשי (89) לפני שנשלף כרטיס אדום לחברו מאור קנדיל (90). אצל מחזיקת הגביע באו בטענות לשופט זיו אדלר, שלא שרק לפנדל בתוספת הזמן בעקבות עבירה ברחבה על מאוויס צ'יבוטה.

עוד בנושא:
עירוני קרית שמונה ניצחה 1:2 את בני יהודה
בני סכנין ניצחה 1:2 את הפועל אשקלון

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, עם מאמן עירוני קרית שמונה, חיים סילבס. סוכנות ג'יני
שבוע גדוש. חיים סילבס עם יוסי אבוקסיס/סוכנות ג'יני

איסמעיל ריאן, שבכה על המגרש לאחר שער הליגה הראשון שלו מאז דצמבר 2015, אמר בסיום: "עבר המון זמן מאז השער האחרון שלי. בעונה שעברה עברתי שנה קשה, ישבתי חודש בבית ולא רצו אותי. השנה אני עובד מאוד קשה, עושה אקסטרות כדי שהגול הזה יגיע. אני לא ישן בלילות בחודשים האחרונים, חיכיתי הרבה מאוד זמן לשער הזה והכי חשוב שעזרתי לקבוצה לנצח. הרגשתי לפני המשחק שהיום לא יהיה לי משחק טוב, אבל אני אכבוש. לפני הפגרה עשינו 0:0 עם אשקלון והיה לנו מאוד קשה עם זה. התכוננו שבועיים-שלושה למשחק הזה ואני שמח שהצלחנו".

חיים סילבס, שחגג השבוע יום הולדת וגם את הולדת הבן: "אני שמח שבסוף הצלחנו לנצח, עברתי שבוע גדוש ואני מאוד מאושר. השחקנים רצו להשלים לי את השבוע בניצחון, הלך קשה ובסוף זה נכנס. ראיתם גם היום שאנחנו מתקשים קצת והסוף קצת לוקה בהתקפה, אבל אנחנו קבוצה טובה שצריכים לקחת בחשבון. ביום רביעי יש לנו את חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב, ככה שאי אפשר להסתכל עדיין על באר שבע. נצטרך להיערך הכי טוב שאפשר כדי להגיע לגמר גביע הטוטו".

המאמן המפסיד יוסי אבוקסיס: "משחק ההתרפה שלנו לא הצלחנו לייצר מספיק מצבים, אבל הגיע לנו לפחות תיקו. בכדורגל יש הרבה פעמים שמגיע ואתה לא מקבל. הזהרנו מפני מתפרצות כל הזמן, עשינו טעויות ושילמנו. אני לא יודע בסוף אם היה פנדל על צ'יבוטה, מהצד זה נראה פנדל ברור, אבל אני על שופטים כבר לא אדבר כי אחר כך זה כאילו הם עושים לי פרינציפ. אני בטוח שהשופט לא עשה את זה בכוונה, אבל צריך לראות את זה. קיפוח וכאלה, פעם זה לטובתך ופעם לרעתך. אני בטוח שהשופט לא עשה בכוונה, אבל חבל שטעות כזו הורסת משחק. עשינו עבודה די טובה עם שלושת הבלמים מול קבוצה כזו התקפית, השחקנים עבדו מאוד קשה. אני לא יכול לכעוס עליהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully